INSUMMIT nav logo
Co ma wspólnego Elvis Presley z Anją Rubik, czyli jak skutecznie mówić o profilaktyce zdrowotnej
edukacja seksualna, HPV, szczepienia, SEXEDPL, social media, kampania edukacyjna, kampania społeczna
DOBROSTAN
SESJA MODEROWANA
10.05 ŚRODA, 25 WRZEŚNIA
Jak zbudować komunikację o zdrowiu, by nie straszyć, nie wykorzystywać osób chorych, budować zasięgi i przełożyć działania edukacyjne na praktyczne działania? FUNDACJA SEXEDPL regularnie odpowiada na te pytania, ale ostatnia kampania BYE BYE HPV, skoncentrowana na propagowaniu szczepień przeciw HPV daje szczególnie ciekawe obserwacje. Opowiemy o problemie i sposobie działania, przedstawiając tło, w którym się poruszamy – posłużą nam do tego wyniki badania, w którym sprawdziliśmy wiedzę Polaków na temat podstawowych zagadnień z edukacji seksualnej.

FESTIWAL INSUMMIT

Martyna Wyrzykowska

dyrektorka zarządzająca
SEXEDPL

Jestem dyrektorką zarządzającą Fundacji SEXEDPL, autorką podcastu „Mamy tak samo” oraz mamą dwóch dziewczynek. Wierzę w siostrzeństwo, walczę o wdrażanie idei diversity w organizacjach z którymi współpracuję i dbam o to, by marki i stojący za nimi ludzie dostrzegali, że wartości o których mówimy w SEXEDPL to nie trend, ale niezbędny kierunek rozwoju dla całego społeczeństwa.