INSUMMIT nav logo
Compton i Piltover są bliżej niż Grodno i Jagodno czyli jak być OG brandem w dobie kultury 3.0.
kultura 3.0, strategia kulturowa, relewantność kulturowa, vuca times, przemiany kulturowe, subkultury, kody kulturowe, strategia marki, OG, hustlerka, gaming, komunikacja, muzyka, memeski
STRATEGIE MAREK
SESJA MODEROWANA
16.25 WTOREK, 24 WRZEŚNIA
Wychodząc od cech kultury 3.0: a) rosnącego znaczenia subkultur b) wielowektorowych źródeł informacji c) współistnienia globalnych społeczności i lokalnej specyfiki pokażemy, jak bardzo zmienia się podejście odbiorców i ich oczekiwania wobec marek. Na wybranych przykładach opowiemy, jak budować odpowiednią strategię i utrzymywać relewantność kulturową. np. jak stylistyka amerykańskich gett rozpędza hypetrainy lub w jaki sposób marki premium docierają do młodszego fanbase’u wykorzystując League of Legends. Jednocześnie pokażemy, że relewantność kulturowa to nie jest nic nowego, ale stała się koniecznością przy projektowaniu produktów, marek i komunikacji. Mamy na to kilka case studies ze swojego portfolio: Hardmade – czyli markę piwna naprawdę trafiająca do Zetek, Żabka – czyli największa sieć w Polsce, która ma realnie bliską relację z odbiorcami (patrz Sukcesiliana, Jazda z kawkami, Jaka parówa wariacie?) i Popita – adekwatna na poziomie koncepcji, nazwy i korzystająca z mocnych kodów w komunikacji. Na koniec pokusimy się o predykcję, kto upadnie, kto wygra, w jakich obszarach szukać nowych możliwości i jak znaleźć przewagę w OG sposób. Inb4 Tramwaj na Jagodno nie jest jedną z nich.

FESTIWAL INSUMMIT

Konrad Lang

starszy strateg
CUKIER

Pół copy, pół strateg, pół scenarzysta – łatwo policzyć, że półtora gościa, a jeszcze wrócił do badań. Człowiek wielu talentów, każdy 6/10. Już z doświadczeniem, a jeszcze z potencjałem. Nie wie czy woli się ubawić po pachy czy urobić po łokcie. Marzy o wielkich budżetach i nagrodach ale zadowala go uścisk dłoni prezesa. Jak każdy intelektualista nic nie wie, ale ze wszystkim jest na bieżąco. Jeden z 6453 naocznych świadków jedynego gola strzelonego przez Artura Boruca w oficjalnym meczu
Filip Kniej

Creative Director
CUKIER

Od zawsze wiedziałem, że chcę robić reklamy, ale nie potrafiłem odnaleźć się w korporacyjnych strukturach. Moja historia to, przykład pełnej przygód i zwrotów akcji drogi od freelancera do posiadania agencji. Wierzę, że w dzisiejszym ultra skomunikowanym świecie, który nieustannie się zmienia, nic nie jest prawdą, a marketingowe dogmaty trzeba ciągle redefiniować. W erze, gdzie przeciętny klient nie istnieje, jedyną skuteczną strategią jest adekwatność. Kontekst jest wszystkim.  Zanim zająłem się reklamą, byłem instruktorem snowboardu i windsurfingu. Nawet teraz, gdy nie pracuję, moje życie kręci się wokół sportów ekstremalnych i podróży.  Mimo młodego wieku, mam 12 lat doświadczenia w reklamie, pracowałem z takimi markami jak Żabka, adidas, Hardmade, PEKAO, Tymbark, Łowicz, Lubella, Westfield, Berlinki, HIT, InPost, Wedel, Wyborowa, Vision Express, Żywiec, Bacardi, Captain Jack, ABB, PRM, L’Oreal, YSL, Kerastase, Decathlon, Player.pl, Pringles, Accenture, Grundig, BEKO, Panattoni Europe, Park of Poland, OleOle, MultiMedia Polska, McLaren, MaxOn, Shell, Campari, Elektrownia Powiśle, COBI, LOT, HB Reavis, JTI, Henkel, PGE, Desperados, EcoWipes, Google for Startups, AIOLI, Rip Curl, Burton, Volvo, Orange, 3M, Prudential, Everytap, Dulux, Sundose, Specialized i wiele innych…