INSUMMIT nav logo
Czy dzisiaj „sex sells”? – o stosunku do seksu nie tylko w reklamie
seks, relacje, reklama, pokolenia, nowa obyczajowość
TABU
SESJA MODEROWANA
12.05 ŚRODA, 25 WRZEŚNIA
Pandemia Covid, współczesne niepewności, AI czy wypalenie randkowe – teorii na temat spadku liczby kontaktów seksualnych i ogólnego (deklarowanego) zmęczenia seksualnością jest wiele. Jednocześnie rośnie liczba osób uzależnionych od pornografii czy osób korzystających z wirtualnych asystentów seksualnych. Co właściwie dzieje się dzisiaj kulturowo z seksem? I jak mają zachowywać się wobec tego marki? Od niemal początków marketingu wiadomo było, że seks sprzedaje, a flirtowanie w ten sposób z konsumentem zawsze się opłacało. Czy marki, odchodząc dzisiaj (przynajmniej w ATLu) od seksu dobrze robią? Prezentacja będzie nawiązywała również do szerszego tematu kryzysu relacji międzyludzkich.

FESTIWAL INSUMMIT

Anna Mazerant

Innovation Director
Grupa 4P

Specjalizuje się w prowadzeniu strategicznych projektów związanych z pozycjonowaniem, tworzeniem innowacji produktowych i usługowych; prowadzi projekty wg metodologii Design Thinking; jest certyfikowanym trenerem metody Lego Serious Play. Zajmuje się również rozwijaniem i wdrażaniem nowych metodologii badawczych (np. metafory, reportaż filmowy).
Ma doświadczenie w sektorach: FMCG, finanse, media, farmacja, telekomunikacja. Jest współautorką kilku trendbooków. Prowadzi również warsztaty i szkolenia z badań rynku oraz zajęcia akademickie. W wolnym czasie kręci filmy dokumentalne.
Janka Golińska

dyrektor badań jakościowych
Grupa 4P

Związana z branżą badawczą od ponad 25 lat, przeszła drogę „od juniorki do dyrektorki”. Nadal zakochana w badaniach jakościowych. Specjalizuje się w projektach niestandardowych, dopasowanych do specyficznych potrzeb Klienta. Realizowane badania wzbogaca wiedzą cross-kategorialną, pozyskaną w pracy dla spektrum branż. Ma doświadczenie w pracy z pogłębionymi analitycznie metodami, jak też i z nowoczesnymi, digitalowymi. Najbliższe sercu są badania metaforyczne. Prywatnie, mama trójki dorosłych dzieci, dwóch psów i kota, miłośniczka polskiego designu i uprawy pomidorów.