INSUMMIT nav logo
Czy te oczy mogą kłamać?
neuromarketing, komunikacja, eksperyment, minds&friends
SCENA PARTNERSKA
13:30 WTOREK, 24 WRZEŚNIA
O oczach, wzroku, spojrzeniu od stuleci rozpisują się poeci, pisarze i filozofowie. John Lubbock twierdził, że to, co widzimy, zależy głównie od tego, czego szukamy. Z kolei – Johann Wolfgang von Goethe był przekonany, że najtrudniej jest zobaczyć to, co mamy przed oczami. Prostą radą służył James Joyce – „zamknij oczy i zobacz”.
Pytanie, czy zawsze i wszędzie chcemy wszystko widzieć, bo jak zauważył nasz wieszcz Adam Mickiewicz „czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal”. Z drugiej strony Federico Fellini był przekonany, że jeśli patrzymy niewinnymi oczami, wszystko jest boskie – kto jak kto, ale on wiedział czym jest „dolce vita”.
Ciekawe co ci wszyscy wielcy napisaliby teraz. W czasach wszechobecnych ekranów i tysięcy obrazów, które każdego dnia bombardują nasz wzrok. Nigdy się nie dowiemy, co nie znaczy, że nie możemy „pogdybać”. Zapraszamy do wspólnej zabawy-eksperymentu. Wpadnijcie do strefy Mind&Roses, tam rzucicie okiem co mamy na naszych Instagramach. A co z tego wyniknie i które prawdy poetów, pisarzy i filozofów są aktualne dzisiaj opowiemy w trakcie naszego wystąpienia.
Ania Białek

Partnerka
Minds& Roses

W branży badawczej od 1995 roku. Badacz jakościowy z doświadczeniem w badaniach ilościowych. Specjalizuje się w badaniach komunikacji, od etapu poszukiwania pomysłów, po ocenę finalnych reklam. Wspiera rozwój badań komunikacji w Minds&Roses, prowadzi szkolenia z zakresu badań komunikacji i działania reklamy. Zapalona obserwatorka tego co się dzieje wokół. Uwielbia patrzeć przed siebie, za siebie i tam gdzie wzrok nie sięga.
Adam Cellary

CEO
RealEye.io

Współzałożyciel RealEye.io, firmy, która wprowadza innowacje w zakresie śledzenia ruchu gałek ocznych za pomocą zwykłych kamer internetowych. RealEye.io to narzędzie używane przez firmy i uniwersytety na całym świecie do badań neuromarketingowych i UX. Adam z pasją rozwija technologię, która pomaga zrozumieć, na co naprawdę zwracają uwagę ludzie, i jakie emocje towarzyszą im podczas korzystania z różnych treści. Często dzieli się swoimi spostrzeżeniami na konferencjach, podkreślając, jak ważne jest łączenie technologii z codziennymi doświadczeniami użytkowników.