INSUMMIT nav logo
Dare to be a Misfit!
(prelekcja w języku angielskim)
Komunikacja: Efektywność
SESJA KUROWANA
12.35 ŚRODA, 25 WRZEŚNIA
Wartość kreatywności została udowodniona przez powiązanie laureatów nagród kreatywnych z ich wynikami finansowymi. Może być to jednak kwestionowane przez ludzi zasiadających w salach zarządu, ponieważ nie pokazuje to komunikacji w szerokiej perspektywie. Nie ma jednej definicji kreatywności, a więc jeśli nie ma wspólnej definicji i języka, nie ma sensownej dyskusji na temat tego, jak go używać w dostarczanej wartości biznesowej. Chcemy pokazać jak rozumiemy kreatywność i to, jak przyczynia się do efektywności. Pokażemy to z perspektywy zwykłych ludzi, a nie tylko opinii branży. Przeanalizowane zostało 1734 casy, aby móc pokazać jakie są 3 główne komponenty odpowiedzialne za efektywność, jedną z których jest kreatywność.
To wszystko, aby finalnie podać instrukcję mówiącą o tym, dlaczego te klocki do siebie pasują i co powoduje, że tworzą te najlepszą budowlę. Ta część pozwoli nauczyć się jak na przyszłość budować z klocków LEGO.
Traci Alford, Global CEO Effie Worldwide – “Misfits helps us to unpack the business of creativity in marketing right now. Not only does it make a compelling case for ideas, it also gives practical insights on how to create them.”
Shaun Dix

Creative Excellence Service Line Lead
Ipsos Worldwide

Responsible for setting the advertising research strategy, products, and innovation, thought leadership and fame. His responsibility is to work together with the countries where Ipsos is present (90). He leads a team of global experts: Global Head of Product/Innovation; Global Creative Development, Growth, Activation, APEC, Finance, Technology, and Implementation & Execution. He is a passionate believer in the power of creativity, storytelling in a meaningful and relevant way. We need more inspiration, originality, and visionary thinking from the industry, and believes this is where we can help bring back more of the magic by using market research in a smarter and more collaborative way.
He is a proven business leader with more than twenty-five years of experience managing large teams across several geographies such as Germany, UK, USA, and South Africa. Shaun presents regularly around the world to a variety of audiences and has led many training sessions for our clients. Industry: Marketing & Advertising, Marketing Research, Advertising Research, Branding. Business leader with proven success. Lover of sports, outdoor, and recreational activities. Enthusiastic cyclist and runner. LinkedIn profile: https://www.linkedin.com/in/shaun-dix-4634026/ Shaun is married and a father of two sons, Henry, and Luke. He is enthusiastic cyclist having competed in multi-stage races and run a few marathons in this time. He also loves to travel and explore new countries and cultures, which fits perfectly to his profile as a global citizen.