INSUMMIT nav logo
Do kogo na obiad? – czyli czy w tym co i jak jemy widać różnice międzypokoleniowe.
Trendy żywieniowe, badania, pokolenia, dieta, wegetarianizm, zdrowe odżywianie, polska dieta, superfoods, nowe smaki, zachowania konsumenckie
FENOMENY
SESJA MODEROWANA
14.05 ŚRODA, 25 WRZEŚNIA
Pierogi z kimchi? Proszę bardzo! Wysokoproteinowy pudding? Znajdzie się! Popcorn z kurczaka? Włącz mi frytkownicę! Każdego dnia na polskim rynku pojawiają się kulinarne nowinki, nic więc dziwnego, że je testujemy. Nikogo nie dziwi też czerpanie wiedzy o żywieniu z TikToka czy Instagrama, gdy internetowi dietetycy i trenerzy personalni rosną jak grzyby po deszczu. Ale czy ma to realny wpływ na to jak na co dzień odżywiają się Polacy i skąd czerpią inspiracje? A może poznawanie nowych przepisów kończy się zescreenowaniem ekranu, a nadal jemy zwykle to samo? Czy jeśli pójdziemy na obiad do Zetek to naprawdę dostaniemy coś całkiem innego niż u Millenialsa? A może wszyscy jemy to samo i producenci oraz marketerzy wcale nie muszą różnicować swoich produktów? Zajrzymy w talerze Polaków w różnym wieku i postaramy się odpowiedzieć na te pytania – zaglądacie z nami?
Paulina Figurska

Senior Research Specialist
YOTTA

Badaczka z wykształceniem socjologicznym i zamiłowaniem do liczb. Od 2016 roku związana z badaniami społecznymi i marketingowymi. W 2020 rok zaczęła pracę w YOTTA, w dziale Research w ramach Publicis Groupe. Na co dzień realizuje badania komunikacji i analizy rynku mediowego, głównie przy wykorzystaniu metodami ilościowymi, ale też badań jakościowych. Pochyla się również nad badaniami konsumentów. Prywatnie miłośniczka rowerów, szczególnie tych którym osobiście dała drugie życie.
Maja Myślińska

Digital Growth Strategist
Publicis Worldwide Poland

Strateżka Publicis Worldwide Poland, w branży od 12 lat. Absolwentka Zarządzania i Marketingu na wrocławskich uczelniach. Swoją karierę zaczynała od roli Social Media Managerem i prowadzenia kanałów m.in. dla marek No-Spa, Renault czy Carlo Rossi. Obecnie od dwóch lat kroczy ścieżką strateżki w Strategy&Growth Publicis Worldwide Poland, z sukcesami wygrywając przetargi i obsługując stałych klientów: Winiary i Hartmann. Ma pod swoją opieką również Trendlab Food, narzędzie badawczo-insightowe pokazujące najświeższe trendy z branży kulinarnej/spożywczej. Osoba wielu talentów, która uważa, że jej najcenniejszą umiejętnością jest „zdobywanie potrzebnych umiejętności”.