Durex: Przełamywanie seksualnych tabu w świecie pełnym ograniczeń i stereotypów
MARKI MAJĄ MOC
SESJA KUROWANA
14.05 WTOREK, 24 WRZEŚNIA
Dlaczego w XXI wieku wciąż nie potrafimy rozmawiać o seksualności? Dlaczego wciąż brakuje wiedzy i edukacji?
Polska kolejny rok z rzędu jest ostatnia na liście dostępu do antykoncepcji (European Contraception Policy Atlas).
Czy problem dotyczy tylko ludzi młodych? Kto jest za to odpowiedzialny i jak można tę sytuację poprawić.
I jaka jest rola marek tj. Durex w tym społecznym zobowiązaniu?
FESTIWAL INSUMMIT
Inga Songin
Regional Marketing DirectoR
Reckitt PLEE
Od 2020 roku w Reckitt Health & Nutrition, pełniąc funkcję Dyrektora Marketingu i członka zarządu w Polsce i Europie Wschodniej. Odpowiada za marki OTC (Nurofen, Strepsils, Gaviscon), Wellbeing (Durex, Veet) oraz Baby Nutrition RX (Nutramigen). Z marketingiem związana jest od początku ścieżki zawodowej. W codziennej pracy towarzyszy jej przekonanie, że marki mają siłę, by wpływać na otaczający świat. Propaguje ideę biznesu odpowiedzialnego, skierowanego na ludzi i budującego wartość społeczną. Przeprowadza transforamcje biznesowe i organizacyjne, budujące zarówno wizję, jak i skuteczne strategie wzrostu. W latach 2018-2020 prowadziła marketing w Danone, budując marki mleczne i roślinne w 13 krajach Europy. Wcześniej zarządzała marketingiem i PR Żywiec Zdrój. Przygodę z branżą rozpoczęła w firmie Unilever, potem pracowała w NIVEA jako Kierownik Marek dziecięcych. W Kimberly-Clark kierowała markami Huggies, Velvet i Kleenex. Tutaj też poszerzyła swoje doświadczenie o aspekty sprzedażowe, pracując na stanowisku Dyrektora rozwoju kategorii, by następnie objąć pozycję Dyrektora Marketingu w Polsce i Europie Centralnej.