INSUMMIT nav logo
E jak Efektywność, E jak Effie
Komunikacja: Efektywność
SESJA KUROWANA
11.55 ŚRODA, 25 WRZEŚNIA
Podczas prezentacji przeanalizujemy zwycięskie kampanie Effie za rok 2022 i 2023 pokazując jakie strategie przynosiły największe efekty. Pokażemy jakie czynniki są brane pod uwagę kiedy Effie Awards ocenia efektywność kampanii i jak stworzyć strategię tak, aby była ona nie tylko efektywna, ale miała szanse na nagrodę – przecież wszyscy je lubimy 😊 Jednocześnie udowodnimy jak kluczowy jest KONTEKST, w jakim funkcjonują kampanie. Może wydawać się to banalne i oczywiste, ale niestety często wpadamy w pułapkę tej oczywistości i zapominamy o kontekście. Pokażemy też przegranych analizując to, co przyczyniło się do braku nagrody.
To jest pierwsza część naszego rozkładania budowli na poszczególne klocki lego, które ją tworzyły. Przyjrzenie się każdemu z nich i jego roli w całej budowli.
Marta Krasowska

Creative Excellence Leader
Ipsos

Socjolog nie bojąca się nowych wyzwań. Romans z badaniami zaczęła od etnografii, przechodząc przez badania neuromarketingowe, dziś zakotwiczając się w ilościowo-jakościowych badaniach komunikacji w Ipsos. Prowadzi zespół zajmujący się badaniami komunikacji.
Michał kociankowski

Partner
Synergion

Badacz rynku i strategii komunikacji, twórca narzędzi i produktów badawczych łączących techniki ilościowe i jakościowe. Prowadził pierwszy w Polsce dział Research Consulting w Grupie IQS, specjalizujący się w projektowaniu procesów badawczych i doradztwie strategicznym. Był dyrektorem działu strategii oraz BAV Consulting w Young&Rubicam Warsaw. Prowadzi Pracownię Badań i Rozwiązań Strategicznych, specjalizującą się w procesach badawczych i koncepcyjnych kluczowych dla strategii firm i marek. Szef Rady Programowej Szkoły Badań Rynku PTBRiO. Laureat Effie, wielokrotny juror, obecnie także członek Komitetu Effie. Wykłada w SGH, Szkole Strategii Marki SAR oraz w MBS by Effie.