INSUMMIT nav logo
From zero to hero: Jak marki własne korzystają z trendów i kształtują przyszłość
marki własne, FMCG, trendy, pozycja marki
MARKI WŁASNE
SESJA MODEROWANA
14.25 ŚRODA, 25 WRZEŚNIA
Marki własne to historia w stylu „od zera do bohatera”. Zaczynając niemal jako white label charakteryzujące się niską ceną, dużym wolumenem i dyskusyjną jakością, aktualnie pretendują do miana trendsetterów o wysokiej jakości, wyrazistym designie, ale wciąż relatywnie niskiej cenie. Dane sprzedażowe wskazują, że marki własne nieustannie się rozwijają, zajmując istotną część rynku nie tylko w najważniejszych kategoriach, ale również tych szybko rozwijających się. Czy marki własne mogą zbudować tak silny brand, aby stanowić zagrożenie dla marek producenckich? W naszej prezentacji przedstawiamy dane sprzedażowe, wskażemy te kategorie produktowe, w których marki własne są najsilniejsze oraz te, w których to one wyznaczają tredny. Na podstawie badania konsumenckiego wskażemy te marki własne, które radzą sobie lepiej niż marki producenckie i spróbujemy odpowiedzieć w czym tkwi ich sukces.
Przemysław Korotusz

Junior Analytics Consultant
NielsenIQ

Analityk NielsenIQ, psycholog, badacz i wykładowca na Uniwersytecie SWPS. Naukowo zajmuje się psychologią ekonomiczną, a w szczególności prowadzeniem badań w zakresie postrzegania pieniędzy i księgowania mentalnego.

FESTIWAL INSUMMIT

Dominika Michalak

Consultant-Аnalyst
GfK – an NIQ company

Badaczka ilościowa związana z badaniami od 2018 roku. Posiada szerokie doświadczenie w badaniach kondycji i wizerunku marki, efektywności komunikacji, zachowań konsumentów czy testów opakowań.