INSUMMIT nav logo
Rynek badań w Polsce. Prezentacja wyników badania branżowego.
Future of Insight
SESJA kurowana
14.20 ŚRODA, 25 WRZEŚNIA
W trakcie panelu ekspertów podejmiemy dyskusję dotyczącą branżowej value proposition, polityki ofertowej i cenowej agencji oraz kultury współpracy i oczekiwań klientów. Zmierzymy z pytaniem co czeka branżę badawczą w nadchodzących latach. Odniesiemy się do wyników badania branży w którym, jak na dłoni, widać kondycję polskiego biznesu badawczego, obszary wzrostu i stagnacji. Odpowiemy na pytanie, jak pod względem trendów, portfolio i cen wypadamy na tle regionu i świata. I co z tego wynika.
DOROTA CUDNA - SŁAWIŃSKA

Board Member
Kantar Polska
moderatorka

Dorota jako Chief Commercial Officer i członek zarządu Kantar Polska jest odpowiedzialna za wyniki, strategię i rozwój biznesu Kantar Polska. Koncentruje się na budowaniu pozytywnej kultury komercyjnej, transformacji cyfrowej i wspieraniu zrównoważonych praktyk w organizacji.
Entuzjastka nowych technologii ułatwiających zarządzanie wiedzą i danymi. Jako Kantar Marketplace Lead jest również odpowiedzialna za rozwój platformy e-commerce Kantara.
W ciągu ponad dwudziestoletniej pracy zawodowej współpracowała z wiodącymi markami lokalnymi i międzynarodowymi z wielu sektorów, doradzając im w zakresie zarządzania marką, tworzenia programów badawczych i przekładania ich wyników na strategie marketingowe.
Jest certyfikowanym facylitatorem, zaangażowanym w dostarczanie nowoczesnych rozwiązań strategicznych w zakresie marketingu i rozwoju biznesu. Kieruje zespołami i procesami poprzez włączanie różnych perspektyw, podejść i umiejętności.
Anna Karczmarczuk

prezeska
IPSOS Polska

Absolwentka Instytutu Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim. Z branżą związana od początku drogi zawodowej w 1993 r. Zdobywała doświadczenie zarówno po stronie klienta (PTC Era), jak i agencji badawczych (CASE, TNS OBOP, TNS Polska). Podczas pracy badacza specjalizowała się w prowadzeniu projektów segmentacyjnych, wspierających marki w procesach strategicznych i pozycjonujących. Od 2015 r. pełni funkcje prezesa zarządu Ipsos w Polsce, a od 2020 r. prezesa zarządu PTBRiO. Należy do ESOMARu.

 Kilkakrotnie zaangażowana w prace Rady Programowej Kongresu Badaczy, w 2017 r. jako jej przewodnicząca. Współautorka książek Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku danych? (Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2018) oraz Badanie Rynku. Jak zrozumieć konsumenta? (Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2021).

Kamil Michalski

Managing Director
Kantar Polska

Managing Director w Kantar Polska SA od 2021 roku, absolwent Wydziału Socjologii i Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego.
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w prowadzeniu badań marketingowych i społecznych. Przez 4 lata pracował w GfK Polonia, zajmując się badaniami mediów oraz sektora FMCG, następnie w Ipsos przez ponad 10 pracował jako Team Manager w dziale badań reklamy oraz na stanowisku CEE Regional IIS Client Service Director.
Przed objęciem stanowiska MD w Kantar Polska, było odpowiedzialny za wdrażanie i rozwój badań marketingowych z obszaru Media&Digital.
Alina Lempa

Prezeska Zarządu
IQS
Prezeska
OFBOR

Z wykształcenia, zamiłowania i ponad 30-letniego doświadczenia managerka i przedsiębiorczyni. Lubi budować i motywować innowacyjne i niezależne teamy. W latach 1993-2004 kierowała głównie zespołami marketingowymi i markami globalnymi w koncernach Unilever i PepsiCo. Kolejne 4 lata nadzorowała działania marketingowe i badawcze TVP S.A. Od 2009 r. w agencji badawczej IQS, najpierw jako Dyrektor Zarządzająca, a następnie Prezeska spółki i jej współudziałowiec. Alina od 2010 r. należy do światowej organizacji liderów biznesu YPO, a od 2022 r. jest Prezeską stowarzyszenia firm badawczych OFBOR. Pasjonatka kultury i kuchni hiszpańskiej, czyli tapas & fiestas.
Krzysztof Tomczak

Członek Zarządu
Minds&Roses

Badacz rynku od 1991. Przez wiele lat zarządzał zespołem w SMG/KRC, Millward Brown i Kantarze. Obecnie jest członkiem zarządu Minds & Roses.
Michał Sadowski

Założyciel
Brand 24

Michał Sadowski, Brand 24 Założyciel Brand24 – narzędzia zajmującego się monitoringiem mediów używanego przez tysiące klientów z ponad 160 krajów. Mentor w nowojorskiej edycji Founder Institute. Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards. W wolnym czasie gitarzysta i fotograf.