KOMUNIKACJA: INKLUZYWNOŚĆ
komunikacja, inność, granice, body positive, tolerancja, różnorodność, męskość, ewolucja, diversity, otwartość, co pokazywać, rożnorodność w komunikacji, inność w komunikacji, norma, normalność, czym jest norma, kogo akceptujemy #czarnytonieswój, nie dla mnie
SESJA KUROWANA
15.40 WTOREK, 26 WRZEŚNIA
VdoCipher Error: Video ID not found
Nasza sesja na temat „Inności” to nie tylko seria wystąpień, które przedstawią różne perspektywy na to zagadnienie, ale odpowiedzą na pytanie, czym jest różnorodność i jakie są jej granice. W naszym panelu zebrało się grono ekspertów składających się z klientów, agencji reklamowych i badaczy, którzy przyjrzą się tej kwestii pod lupą i rozważać będą to, jakie rozwiązania można wdrożyć już teraz, a które pozostawić na przyszłość.
Sesja składać się będzie z 4 części:
  1. Panel z ekspertami – 20 minut
  2. Sesja 1: Inność ma czarny kolor, blizny, plamy a może tylko wielkie oczy? – 15 minut
  3. Sesja 2: Granice Body positive. Czy modelka XXL sprzedaje? – 15 minut
  4. Sesja 3: Ciapa, mazgaj, pantofel a może po prostu człowiek? – 15 minut
  5. Wywiad/ podsumowanie eksperckie – 15 minut
Marta Krasowska

Creative Excellence Team Leader
IPSOS

Socjolog nie bojąca się nowych wyzwań. Romans z badaniami zaczęła od etnografii, przechodząc przez badania neuromarketingowe, dziś zakotwiczając się w ilościowo-jakościowych badaniach komunikacji w Ipsos. Prowadzi zespół zajmujący się badaniami komunikacji.
Marta Ulman

Brand Strategist
Grupa Pracuj

BIO: Brand Strategist w Grupie Pracuj, gdzie zarządza komunikacją marki Pracuj.pl. Ma ponad 15letnie doświadczenie w branży, które zdobywała w agencjach digital i PR, ostatnio przez 6 lat w agencji GoldenSubmarine. W tym czasie pracowała dla największych polskich i międzynarodowych marek. Współautorka pierwszego w Polsce podcastu o strategii marketingowej “Mamy na to slajd”, jurorka konkursów branżowych, autorka artykułów, współautorka podręcznika o marketingu, wykładowczyni akademicka.
Bożena Traczyk

IMI Head of Countries and Global Measurement
Avon

Bożena aktualnie jest odpowiedzialna m.in. za globalne testy komunikacji marki Avon Prowadzi głównie test reklam telewizyjnych i katalogu. W ciągu kilkunastu lat pracy dla marki Avon przebadała setki materiałów reklamowych w Polsce, Europie, RPA, Filipinach i Ameryce Łacińskiej. Była liderem wielu meta-analiz identyfikujących elementy egzekucyjne decydujące o sukcesie przekazu reklamowego, stosując zarówno klasyczne narzędzia badawcze, jak też neurobadania i AI.
Prowadziła też wiele międzynarodowych projektów badawczych eksplorujących stosunek kobiet do piękna, ich misji w społeczeństwie, ekspresji kobiecej tożsamości. Łączy tę wiedzę z osobistymi obserwacjami różnych kultur i środowisk społecznych zdobytymi w czasie kilku lat emigracyjnej i ekspackiej tułaczki po świecie.
Jakub Strutyński

Field Marketing Manager
McDonald’s

Związany z McDonald’s Polska od 20 lat. Przez długi czas w dziale marketingu zarządzał wdrażaniem programów konsumenckich na polskim rynku. Obecnie odpowiedzialny za tworzenie spójnej komunikacji brandowej oraz wizerunek marki McDonald’s.
Jakub Kwaczyński

Strategy Director
Golden Submarine

W marketingu działa ponad 11 lat, z czego 9 lat na pokładzie agencji GoldenSubmarine. Odpowiedzialny za rozwój kompetencji strategicznych agencji i za strategię komunikacji dla kluczowych klientów: NIVEA, NIVEA Men, CEDC, Škoda, Intersnack. Współautor pierwszego w Polsce, nagradzanego podcastu o strategii „Mamy na to slajd”. Prelegent na konferencjach, m.in. Forum IAB, Insummit, Video Wars i juror w konkursach m.in. Effie i Mixx Awards. Od 2016 roku współtworzy specjalność Marketing Online na UAM w Poznaniu.
Jacek Wasilewski

Wykładowca uniwersytecki
UW

Medioznawca i kulturoznawca. Bada, jak działają na nas narracje w kulturze. Zajmuje się metodologia analiz storytellingowych, a także semiotyką i językiem inkluzywnym. Czasem prowadzi warsztaty z wystąpień publicznych, bo na uczelni prowadzi zajęcia z retoryki. Badał ostatnio  wpływ emocji na odbiór tekstów, obrazów i a także komunikacji botów. Autor i współautor kilku książek, m.in. „5 wymiarów człowieka”, „Bezecnik gramatyki polskiej”, „Baśnie wolnego rynku”, „opowieści o Polsce”, „Uwięzieni w słowach rodziców”. Autor badań dotyczących komunikacji z botami. Scenarzysta. Dramaturg. Filut.
Elena Tubilevich

Senior Project Manager
Ipsos

Nazywam się Elena i jestem badaczką. To słowo opisuje nie tylko moją ścieżkę zawodową, ale również mnie jako osobę. Uważnie obserwuję to, co dzieje się wokół mnie i każdego dnia szukam odpowiedzi na pytania zarówno osobiste, jak i biznesowe. Posiadam doświadczenie w dziedzinie badań zarówno po stronie agencji (Ipsos Russia, Ipsos Polska), jak i klienta (Ferrero, PepsiCo), co pozwala mi na szersze spojrzenie na niektóre problemy i zastosowanie nowych podejść w badaniach. Przez 7 lat pracy przerzedłam drogę od asystenta do senior managera i prowadziłam badania dla różnych krajów i kategorii. Temat różnorodności jest dla mnie bliski, bo każdego dnia pytam siebie – czy jako Rosjanka mogę stać się też Polką, chociaż przeprowadziłam się tutaj z kraju, który jest teraz odrzucanym na światowej scenie? Czy moje pochodzenie i wygląd są ważne? Czy wszyscy ludzie są braćmi i nie ma granic dla różnorodności?
Katarzyna Piórecka

Project Manager
Ipsos

Lubi o sobie myśleć, jako o poszukiwaczce skarbów i demaskatorce tajemnic. Być może dlatego, że w dzieciństwie jej ulubioną serią filmów był Indiana Jones, a kreskówką Scooby-Doo. Nic więc dziwnego, że w życiu zawodowym przyciągnął ją świat badań rynkowych, gdzie od 6 lat zajmuje się zadawaniem trudnych pytań, szukaniem odpowiedzi na problemy wszelakiej maści i tropieniem coraz to nowszych insightów. Doświadczenie budowała z myślą o różnorodności perspektyw – od przemysłu kreatywnego, przez struktury naukowe, aż do obecnego matecznika, Ipsos Polska. Fanka „internetów”, wszystkiego co w nich inne, zawsze ciekawa nowych trendów i wiecznie zadająca sobie pytanie „dlaczego”.