INSUMMIT nav logo
ING: Strategiczna równowaga dla marki – jak zachować ikoniczność marki w obliczu zmieniających się potrzeb klientów?
MARKI MAJĄ MOC
SESJA KUROWANA
14.45 WTOREK, 24 WRZEŚNIA
Marka ING udowodni, że można skutecznie balansować między stałością a innowacyjnością, odpowiadając na dynamicznie zmiany w zachowaniach i oczekiwaniach klientów utrzymując pozycję lidera.
Kategoria finansowa, podobnie jak większość usług ulega głębokim zmianom. Liderzy rynku tracą na wyrazistości wizerunków, a rozwijają się nowe świeże marki. Jak w tej sytuacji, jeden z naturalnych liderów może ewolucyjnie się zmieniać, gdy dodatkowo kategoria jest o bezpieczeństwie, stabilność, reputacji i przewidywalności. Adresując w ten sposób nowe segmenty konsumenckie, potrzeby, platformy medialne. A co najważniejsze zachowując tożsamość marki w ramach zmieniających się trendów konsumenckich.

FESTIWAL INSUMMIT

Stanisław Kijowski

Strategy Director
ING Bank Śląski

Strategy Director w ING Banku Śląskim. Na co dzień odpowiada za strategię marki oraz prowadzi zespół badań i analiz. Od ponad 15 lat związany z branżą marketingową, w tym z agencjami komunikacyjnymi i brand consultingowymi, min.: Saatchi&Saatchi, DDB, One Eleven. W tym czasie projekty w których uczestniczył były wielokrotnie nagradzane na konkursach EFFIE w tym w kategorii long term. Juror konkursów marketingowych: EFFIE Poland oraz Innovation.