„Jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego”, czyli jak personalizacja reklam do potrzeb i oczekiwań różnych segmentów konsumentów pozwoliła na dalszy wzrost marki na dojrzałym rynku.
roi, returnoninvestment, communication, effectiveness, growth, channels, content, optymalizacja, segmentacja, wzrost, efektywność, personalization, digitalmedia, engagement, ecommerce, targeting, customerinsights
KOMUNIKACJA: PRZYSZŁOŚĆ
SESJA MODEROWANA
10.05 ŚRODA, 25 WRZEŚNIA
Na dojrzałym rynku utrzymanie i dalszy rozwój marki stanowią prawdziwe wyzwanie. Prezentacja pokaże, jak zaawansowana segmentacja klientów oraz integracja danych 1st party z badaniami ilościowymi i jakościowymi stają się punktem wyjścia dla nowej strategii wzrostu – strategii, która zmienia myślenie z prostego promowania uniwersalnych produktów i usług w identyczny sposóļ dla każdego klienta na spersonalizowane promowanie tego, co nazywamy „engagement boosterami”.
Zmiana podejścia jest widoczne konieczna na każdym etapie – od zrozumienia insightów, przez wypracowanie contentu, po targetowanie kampanii. Przykłady komunikacji dostosowanej do specyficznych barier i motywacji klientów pokażą, jak różne podejścia do promowania jednej usługi mogą prowadzić do lepszych wyników i docelowego wzrostu marki.
Joanna Augustyniak
Brand Management Expert
Allegro
Strateg marketingowy z ponad 12 letnim stażem, z doświadczeniem „po obu stronach barykady“. Z perspektywy klienta pracowała zarówno w globalnych korporacjach, jak i polskich start-upach, zgłębiając obszary digital marketingu (NIVEA), czy zarządzania marką (Allegro) i produktem (SEMILAC). Dodatkowo, zdobywała cenne doświadczenie z perspektywy agencji, gdzie pełniła rolę liderki dedykowanego Zespołu Strategii i Client Service’u m.in. dla Volkswagen Financial Services. Wszechstronne doświadczenie pozwoliło na dogłębne zrozumienie potrzeb rynkowych oraz skuteczne prowadzenie strategii marketingowych, zarówno na poziomie globalnym, jak i lokalnym.
Artur Kalinowski
Senior Customer&Markets Insight Specialist
Allegro
Psycholog społeczny, badacz, poza poszukiwaniem insightów w pracy, uzależniony od wychwytywania zależności i paradoksów także w trakcie podróży, spacerów i lektur. Wcześniej w Allegro badacz UX-wy oraz przez lata ekspert od badań konsumenckich w Centrum Nauki Kopernik.