Kiedy robot mówi „dzień dobry” – jak technologie samoobsługowe
zdobywają serca pokolenia Z i Alfa
technologie samoobsługowe, immersyjność, marketing 6.0, Z i Alfa
MŁODZI
SESJA MODEROWANA
14.05 WTOREK, 24 WRZEŚNIA
W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie, między rzeczywistością fizyczną a cyfrową stały się w ostatnich latach płynne. Teraz na naszych oczach zaciera się kolejna granica – interakcje z maszynami zaczynają przypominać komunikację z innymi ludźmi. Nasze badanie, przeprowadzone metodą CAWI na próbie 1007 Polaków w wieku 18+, dla 4 marek: Santander, Polpharma, Żabka i Autopay, ujawnia, że młode pokolenia preferują rozwiązania minimalizujące kontakt ludzki, często z powodu nieprzyjemnych interakcji międzyludzkich. Badanie obejmowało użytkowników kas samoobsługowych, e-kiosków, botów głosowych i chatbotów, z każdą kategorią reprezentowaną przez co najmniej 300 użytkowników.
Prezentacja skupi się na wykorzystaniu technologii samoobsługowych w marketingu 6.0, który integruje doświadczenia fizyczne i cyfrowe, odpowiadając na oczekiwania pokoleń Z i Alfa.
Główne zagadnienia:
- Technologie samoobsługowe kształtują nowe standardy obsługi klienta: wykorzystanie samoobsługowych kas, e-kiosków i chatbotów nie tylko zwiększa efektywność, ale także buduje pozytywne doświadczenia klientów poprzez eliminację „smutnych pracowników obsługi klienta”.
- Marketing 6.0 adaptuje się do hybrydowego świata – połączenie świata fizycznego, produktów cyfrowych oraz inteligentnych usług (agentów AI) w strategiach marketingowych tworzy bardziej immersyjne doświadczenia, co jest kluczowe dla młodszych pokoleń a często wzbudza opór wśród pokolenia X i Millenialsów.
- Nowe modele interakcji i lojalności klientów: jak marki mogą wykorzystać technologie samoobsługowe do budowania lojalności klientów i tworzenia bardziej spersonalizowanych kampanii marketingowych.
- Wyzwania i szanse integracji AI w samoobsłudze: jak sztuczna inteligencja i technologie automatyzacji mogą usprawnić procesy obsługi klienta, jednocześnie podnosząc poziom zaufania i satysfakcji użytkowników.
- Insight: humanizacja technologii: jakie techniki są stosowane, aby technologie samoobsługowe były bardziej przyjazne i jak to wpływa na odbiór klientów.
Uczestnicy dowiedzą się, jak te trendy i narzędzia mogą być wykorzystane, aby dostosować się do oczekiwań konsumentów i stworzyć skuteczne, nowoczesne strategie marketingowe, które łączą światy fizyczne i cyfrowe w harmonijną całość.
Szeran Millo
Managing Director
Symetria
20 lat doświadczenia w branży uslug cyfrowych. Początkowo w planowaniu kampanii internetowych, tworzeniu kreacji reklamowych, realizacji badań usability, projektowaniu UX. Obecnie zarządza pracą agencji Symetria oraz aktywnie współtworzy strategię marki i wspiera rozwój nowych obszarów działalności. Pracował dla marek takich jak Orange, T-Mobile, Mastercard, Link4, Santander Bank Polska. Trener miedzynarodowego certyfikatu UX-PM, wykładowca na uczelniach SWPS, Wyższe Szkoły Bankowe.