Klient vs. Badacz – Roast: brutalna prawda o naszych relacjach
Future of Insight
SESJA kurowana
14.50 ŚRODA, 25 WRZEŚNIA
Był INSUMMIT-STAND-UP. Teraz czas na INSUMMIT-ROAST. Klienci kontra badacze. Czy nie chcielibyśmy wreszcie usłyszeć, co naprawdę o sobie myślimy? Co nas wkurza, denerwuje, co sprawia, że nam się nie chce, że czasem mamy poczucie, że wyniki naszej pracy są bezużyteczne? Roast to forma rozrywkowa i to zamierzamy dowieźć, ale przy okazji chcielibyśmy rozpocząć dyskusję o merytoryce i relacjach w punkcie styku badacz-klient – o tym, co możemy zrobić, żeby pracowało nam się lepiej: efektywniej i przyjemniej.
Proces zaczniemy od zanurzenia i eksploracji grzechów – przeprowadzimy wywiady i warsztaty z klientami i badaczami z agencji. Przedstawimy je w formie Roastu – żartobliwie, ale jednocześnie brutalnie.
Zadbamy o interakcję z publicznością – poprosimy Was o przyznanie się do grzechów i skonfrontujemy je z drugą stroną. Na żywo, bez znieczulenia. Będzie i śmieszno i straszno. I pożytecznie.
![](https://insummit.pl/wp-content/uploads/2024/09/Scibor_Rylski_Michal.jpg)
Michał Ścibor-Rylski
partner
Minds & Roses
Michał Ścibor-Rylski jest partnerem w agencji badawczej Minds & Roses i adiunktem na Wydziale Zarządzania UW. Od ponad 20 lat prowadzi badania konsumenckie i naukowe. Zajmuje się wykorzystaniem gamifikacji i gier zarówno w pracy badacza jak i nauczyciela akademickiego. Projektuje nowe narzędzia badawcze inspirowane grami i ich mechanikami. Lubi mieć poczucie, że jego praca przekłada się na praktyczne rozwiązania obecne na rynku.
![](https://insummit.pl/wp-content/uploads/2024/07/dzieduszycki.gif)
Stanisław Dzieduszycki
Head of Research, Innovation and Strategy Team,
Carlsberg Polska
Stanisław Dzieduszycki jest szefem zespołu ds. badań, innowacji i strategii w Carlsberg Polska. Ma 18 lat doświadczenia w branży, w tym 9 lat w Carlsberg. Zaczynał od badań konsumenckich po stronie agencji, potem przeszedł na stronę klienta, stopniowo rozszerzając swoje działania na strategie marek, portfela, kategorii, a od 2022 roku również na rozwój innowacji. Prowadził lub uczestniczył w dziesiątkach procesów dotyczących strategii kategorii, portfela, marki, komunikacji, innowacji, opakowań i promocji. W pracy szczególnie ceni nowe intelektualne wyzwania, których rozwiązanie wpływa na rzeczywistość.