Którędy do alikorna? Czyli kilka słów o oczekiwaniach marketerów wobec badań cross-mediowych.
Marketing napędzający biznes
SESJA MODEROWANA
10.05 ŚRODA, 25 WRZEŚNIA
Co wspólnego mają badania cross-mediowe z alikornami? Podczas wystąpienia postaram się odpowiedzieć na pytania:
- Po co marketerom badania cross-mediowe?
- Jakie są oczekiwania wobec takich badań?
- Czy istnieją na świecie projekty bliskie oczekiwaniom marketerów?
- Czy badania cross-mediowe są remedium na wszystkie marketingowe dylematy
- Dlaczego wszystkim nam powinno zależeć na spotkaniu z alikornem?
Anna Płachta
Head of Integrated Marketing and Digital Communication Department
Credit Agricole Bank Polska
menadżerka z wieloletnim doświadczeniem w branży marketingowej, odpowiedzialna m.in. za tworzenie i wdrażanie zintegrowanych strategii marketingowych, prowadzenie skutecznych kampanii cross-mediowych, rozwój digital marketingu i jego roli w organizacji. Doświadczenie zdobywała w Havas Media Group obsługując marki takie jak: Sephora, Hyundai, Biofarm, Oriflame, Generali, Prudential, LG, Red Bull, HBO, Ubisoft i wiele innych. Od 2016 roku pracuje w Credit Agricole, gdzie zaczynała od stanowiska Social Bank Managera, a od 2018 roku kieruje Departamentem Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital. W swojej pracy niejednokrotnie zdobywała nagrody i wyróżnienia (m.in. Effie, Media Trendy, Innovation, Golden Arrow).