INSUMMIT nav logo
MŁODYCH CHWALICIE, SWOICH NIE ZNACIE! Czyli jak zbudować wzrost marki z długoletnią tradycją.
Grupa docelowa, Pokolenie Z, Pokolenie Silver, Core Target Group, Pozycjonowanie, Strategia, Zmiana, Relaunch
STRATEGIE MAREK
SESJA MODEROWANA

16.05 WTOREK, 24 WRZEŚNIA

Wedel to marka z tradycjami, powszechnie znana wśród Polek i Polaków. Marka przez lata traciła udziały rynkowe, więc aby odbudować swoją pozycję sięgnęła po młodszych konsumentów. Niestety, to tylko pogłębiło kryzys. Będzie to opowieść o wyzwaniu związanym z próbą zbytniego odmłodzenia wizerunku i utracie wiarygodności wśród starszych, wcześniej lojalnych konsumentów. Dzięki szeroko zakrojonemu procesowi strategicznemu udało się odwrócić tę sytuację. Strategia opierała się na marketingu konsumentocentrycznym, uwzględniającym zrozumienie potrzeb konsumentów w kategorii, redefinicji pozycjonowania, a następnie wdrożeniu kompleksowych działań w komunikacji, opakowaniach i innowacjach produktowych. Efektem była dwucyfrowa dynamika wzrostu na spadającej kategorii i po raz pierwszy od siedmiu lat budowa udziałów rynkowych.

FESTIWAL INSUMMIT

Karolina Zagórska

Marketing Manager
LOTTE Wedel

Marketing managerka z ponad 10-letnim doświadczeniem zdobytym w branży FMCG. Obecnie opiekująca się marką Wedel, wcześniej Tymbarkiem czy Tigerem. Zdobywczyni kilkunastu statuetek najważniejszych branżowych konkursów m.in. Effie, Mixx Awards, KTR, Innovations, Kreatury czy Złote innowacje FMCG. Uczestniczka pierwszej edycji programu liderskiego IAA Marketing Masterminds. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Antoni Trela

partner
CPC Brand Consultants

Strateg z 16 letnim doświadczeniem w budowaniu największych marek w Polsce. Moderator warsztatów kreatywnych, wykładowca w Szkole Strategii Marki SAR, a okazjonalnie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończył Miami Ad School-San Francisco. W swojej karierze prowadził projekty strategii pozycjonowania i komunikacji dla takich marek i klientów, jak Play, Visa, Wedel, ING, Credit Agricole, McDonald’s czy Pepsi. Współtworzył prace nagradzane Grand Prix Effie i Cannes Lions. Wielokrotny juror Effie oraz członek kapituły Papaya Young Creators.