INSUMMIT nav logo
Nie tracę zmysłów, kiedy cię zobaczę. Jednakże gdy cię długo nie oglądam … Skomplikowane uczucia Polaków do marek.
lojalność, miłość, przyjemność, doświadczenie, LoyaltyIndex, JaTylkoPatrzę, KochaLubi
SZTUKA MARKETINGU
SESJA MODEROWANA
12.05 ŚRODA, 25 WRZEŚNIA
Przez wiele lat obserwowania sektora finansowego zaczęliśmy sobie zadawać pytanie: Czy banki można kochać? Wychodząc od tej myśli przyjrzeliśmy się bliżej emocjom, które towarzyszą nam podczas wybierania sklepu, dostawcy usługi, czy marki z jakiej korzystamy. Następnie zwróciliśmy uwagę na relacje, które budujemy, a często nazywamy „lojalnością”. Czy to nie jest jednak stwierdzenie zbyt transakcyjne? A co ze współczesną orientacją na emocje?
Nasze badania i analizy wskazują, że obszar lojalności ma szanse ewoluować w bardzo ciekawych kierunkach. Podczas wystąpienia pokażemy różnice między kategoriami bazując na danych deklaratywnych oraz transakcyjnych z Loyalty Index opracowywanego przez zespół analityczny Mastercard.
Niewątpliwie, doświadczenie klientów jest kluczowe (nawet w sklepach spożywczych chcemy po prostu dobrze się czuć!), ale nie możemy przesadzić. W erze post-kliento-centrycznej, gdy do głosu dochodzi coraz silniejszy fokus na job-to-be-done przedstawimy nasz pomysł na współczesną lojalność (no właśnie, czy dalej o nią chodzi?) i zachęcimy Was do dyskusji na ten temat!

FESTIWAL INSUMMIT

Konrad Siwiński

Senior Partner
Minds & Roses

Badacz, społecznik, team leader, wykładowca akademicki. Szczególnie lubi duże projekty strategiczne, które są prowadzone blisko codziennego biznesu klientów. Specjalista w obszarze innowacji, strategii i budowania doświadczeń. Head of Research think tanku Social Impact Alliance for CEE. Wykłada Badania Marketingowe na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Przewodniczący Rady Rodziców w Szkole Podstawowej w Komorowie. W wolnym czasie trenuje, by dobiec jak najdalej, zawsze z muzyką na uszach. Możesz go też spotkać na meczach koszykarskich Dzików Warszawa.
Agnieszka Śpionek

Director
Mastercard

Starszy Menedżer w zespole Mastercard Advisors w polskim oddziale Mastercard Europe. Agnieszka ma ponad 9 lat doświadczenia zawodowego zdobytego w doradztwie biznesowym – dla instytucji finansowych, branży FinTech i telco w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Specjalizuje się w projektach opracowywania i wdrażania strategii biznesowych oraz kreacji nowych produktów, ze szczególnym naciskiem na aspekty innowacyjności i projektowanie doświadczenia klienta w kanałach digital. Szczególnym zainteresowaniem darzy obszar otwartej bankowości, którego rozwój śledzi i wspiera od lat. Aktywnie działa na rzecz budowy nowoczesnego centrum finansowego w Polsce. Przed dołączeniem do Mastercard, w latach 2013-2017, pracowała w firmie doradczej Deloitte na stanowisku Starszy Konsultant w dziale doradztwa dla instytucji finansowych, realizując projekty w kraju i za granicą. Swoje pierwsze doświadczenia zawodowe Agnieszka zdobywała w łódzkim Instytucie Nauk Społeczno-Ekonomicznych oraz w warszawskim Instytucie Badań Strukturalnych. Ukończyła studia licencjackie na Uniwersytecie Łódzkim oraz magisterskie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie – na kierunku Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze. Jej pasją są podróże, gry planszowe oraz literatura – ta czytana dla czystej przyjemności oraz bardziej fachowa, np. z dziedziny ekonomii behawioralnej. Agnieszka z ciekawością zagłębia się również w zajęcia improwizacji, wierząc, że świat biznesu powinien pełnymi garściami czerpać również ze sztuki.