INSUMMIT nav logo
Polski akcent w Cannes
Komunikacja: Efektywność
SESJA KUROWANA
12.10 ŚRODA, 25 WRZEŚNIA
Cannes Lions to największy na świecie festiwal kreatywności i reklamy, który od wielu lat stanowi kluczowy punkt odniesienia oraz globalny wyznacznik trendów w branży. W konkursie oceniane są prace w różnych kategoriach – od innowacji w produktach i usługach, poprzez tworzenie oraz wdrażanie strategii komunikacyjnych, aż po ich wpływ na odbiorców. Dlatego szczególnie ciekawe jest spojrzenie na festiwal z perspektywy jurora – jakie kryteria oceny są najważniejsze? Na co zwracają uwagę jurorzy w Cannes? Czy coś odróżnia ten festiwal od Effie?
Na te i inne pytania odpowie tegoroczny juror w kategorii Sustainable Development Goals – Jerzy Hołub.
Jerzy Hołub

Wiceprezes ds. Marketingu i Komunikacji
Mastercard

Wiceprezes ds. Marketingu i Komunikacji w Mastercard w Polsce Czech i Słowacji. Pracował dla wiodących marek technologicznych, telekomunikacyjnych i finansowych. Marki którymi zarządzał, były wielokrotnie nagradzane przez branżę: (Cannes Lions w tym Tatanium Grand Prixi, Black Penisl, Golden Effie, Webby, Merit, One Show, Golden Drum). Czonek jury Cannes Lions i Globalnych Effie. Pasjonat danych i statystyki. Doktor socjologii Polskiej i Czeskiej Akademii Nauk