INSUMMIT nav logo
PORa mieć standardy. Siła standardów, siłą marketingu. Model wskaźników efektywnościowych POR – 1.0.
Marketing napędzający biznes
SESJA MODEROWANA
9.45 ŚRODA, 25 WRZEŚNIA
Porozmawiamy o sile standardów. O tym jak efektywnie wpływają na budowanie sukcesu biznesowego oraz jakość współpracy między różnymi organizacjami w branży. W naszym wystąpieniu nakreślimy propozycję modelu kluczowych wskaźników efektywności marketingowej, który jako POR chcemy ustanowić na polskim rynku. Pokażemy w jaki sposób model buduje spójne podejście, dzięki któremu wszyscy będziemy mogli efektywnie współpracować, posługując się tym samym językiem i stosując spójną, jasno zdefiniowaną terminologię. Od strategów, przez twórców, po analityków. Od agencji kreatywnych, przez media, po marketerów. Od CFO, przez dyrektora marketingu, po social media managera.
Pogadamy o tym, dlaczego warto się dogadać.
Monika Kochanowska

Global Media Transformation
PepsiCo

Entuzjastka transformacji cyfrowej i ekspertka wysokiej efektywności działań mediowych i marketingowych. Pracowała dla największych marek konsumenckich (m.in. Unilever, Orange, ING Bank, Huawei, Pepsi, Lay’s) zarówno po stronie Agencji, jak i po stronie Reklamodawców. Obecnie, w zespole Global Media Transformation w PepsiCo. Zarządza złożonymi projektami międzynarodowymi obejmującymi podnoszenie efektywności działań mediowych. Aktywna członkini Grupy Efektywność Marketingu w strukturach POR.
Katarzyna Szamburska

Chief Social Media Manager
T-Mobile

Zaczynała po stronie agencji kreatywnych, a od 6 lat prężnie działa po stronie biznesowej w Departamencie Zarzadzania Marką i Customer Experience w T-Mobile Polska. Na co dzień zajmuje się budowaniem wizerunku marki w mediach społecznościowych i szeroko rozumianym online, włączając w to działania z zakresu budowania strategii komunikacji marki, kreacji, planowania mediów, influencer marketingu. Specjalizuje się w międzynarodowych kampaniach skierowanych do młodszej grupy docelowej i aktywacjach brandowych.