INSUMMIT nav logo
Return on Equity, czyli jak jednocześnie aktywować sprzedaż w krótkim terminie i budować silną markę na przyszłość
ROI, equity, sales, salesactivation, brand, branbuilding, attribution, MMM, research, campaign, creative, synergy, image
NOWE MEDIA
SESJA MODEROWANA
16.05 WTOREK, 24 WRZEŚNIA
Les Binet i Peter Field uczą o optymalnych proporcjach pomiędzy budowania marki w długim okresie a krótkoterminową aktywacją sprzedaży (60/40). Jednocześnie marketerzy wciąż borykają się ze zrównoważeniem przeciwstawnych sobie celów kampanii w tym obszarze. Potrafimy mierzyć rozłącznie efektywność sprzedażową i wizerunkową, ale wyzwaniem pozostaje wspólna atrybucja obu obszarów do siebie. Korzystając z meta-analizy modeli ekonometrycznych w połączeniu z badaniami wizerunku marek z portfolio Pepsico udowodnimy, że cele te nie stoją ze sobą w sprzeczności. Na podstawie analiz stworzyliśmy konkretne wytyczne strategii komunikacji marki masowej, skutecznej zarówno sprzedażowo, jak i wizerunkowo. Dyskusja wokół dominujących paradygmatów branżowych poparta własnymi danymi oraz business casemi urealni istotność zmiennych z poziomu: biznesu (dojrzałość marki), strategii (differentiation vs distinctiveness), badań i kreacji (category drivers vs human centricity).

FESTIWAL INSUMMIT

Bartosz Brennek

Strategy & Capability Director
Zenith

Strateg z doświadczeniem komunikacyjnym i konsultingowym oraz zapleczem analityczno-badawczym. Pracował dla klientów realizujących innowacyjne i szeroko nagradzane kampanie (Effie, Mixx Awards, KTR, Innovation). W Zenith odpowiedzialny za integrację narzędzi badawczych i analitycznych z komunikacyjnymi, działania z zakresu contentu, eventów i influencerów, rozwój oferty konsultingowej w oparciu o policzalne narzędzia, oraz scouting i skalowanie innowacyjnych rozwiązań z rynku. Uczestniczył w projektach konsultacyjnych z zakresu transformacji cyfrowej. W ramach Publicis Groupe był głownym ekspertem grup roboczych z zakresu data driven & performance marketingu oraz developmentu nowych produktów. Doradzał start-upom, m.in. w ramach programu akceleracyjnego Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Scouter i doradca business developmentu w akceleratorze Publicis Group – nextTECHnow.
Piotr Bajerski

Consumer, Analytics and Media Insights Manager
Pepsico

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, w której od samego początku rozkwitała u niego miłość do świata badań marketingowych. Z branżą badawczą związany od ponad 10 lat, doświadczenie zdobywał zarówno po stronie agencji badawczych (Millward Brown, Nielsen) jak i po stronie producenta (PepsiCo). Na co dzień z zamiłowaniem przemienia pozornie chaotyczne dane i liczby w zrozumiały dla wszystkich język korzyści biznesowych i wartościowych rekomendacji. Szczęśliwy mąż i dumny tata dwóch wspaniałych córek. W wolnym czasie sportowiec amator i miłośnik podróży.