Semilac: Moc w naszych rękach – Lokalna transformacja marki ku inkluzywności i sprawczości
MARKI MAJĄ MOC
SESJA KUROWANA
14.25 WTOREK, 24 WRZEŚNIA
Opowiem o tym jak stawić czoła wyzwaniu zmiany wizerunku marki z narzucającej trendy, w markę inkluzywną, celebrującą różnorodność oraz moc kobiet – niezależnie od stylu i potrzeb.
O wyzwaniu, które wydaje się być spełnieniem aspiracji każdego marketera i idealnym briefem dla agencji kreatywnej: „jak wyróżnić się w homogenicznej kategorii”. Oraz o tym czy lider kategorii może stworzyć narrację, której jeszcze nie było, mimo że wydawało się, że o paznokciach nie można powiedzieć nic więcej.
Semilac jako pierwsza marka w kategorii pokazała nowy wymiar dłoni i podkreśliła moc ich sprawczości. Historia nowego pozycjonowania to historia o budowaniu poczucia owej mocy wśród użytkowniczek kategorii lakierów do paznokci. I sprawczości w budowaniu siły lokalnego brandu.
FESTIWAL INSUMMIT
Małgorzata Sakowicz-Myślicka
Marketing Manager
SEMILAC & SEMILAC Professional
Marketing Managerka w Nesperta Europe od ponad trzech lat odpowiedzialna za globalną strategię oraz jej implementację oraz pipeline nowości i inicjatyw dla marki Semilac i Semilac Professional. Swoje doświadczenie zdobywała pracując dla marek takich jak Bebiko, Bebilon i Bobovita (Nutricia Polska), Desperados (Grupa Żywiec), Lay’s i Cheetos (PepsiCo) zarządzając globalnymi markami na poziomie lokalnym. Autorka strategii tzw. marek własnych jednego z najpopularniejszych polskich raperów Kizo – Sukcesiliana oraz Kizzers. Prywatnie miłośniczka płyt winylowych oraz wycieczek rowerowych.