INSUMMIT nav logo
Siła standardów – siła synergii. Jak osiągnąć cross-branżowy konsensus napędzający biznes? Panel dyskusyjny.
Marketing napędzający biznes
SESJA MODEROWANA
10.25 ŚRODA, 25 WRZEŚNIA
partner sesji:
Anna Dzierzędzka

Media & Connections Planning Director CE
Pepsico
Prezeska POR
przedstawicielka marketerów

Ekspertka w dziedzinie marketingu i komunikacji mediowej, z ponad 16 letnim doświadczeniem w pracy z międzynarodowymi marketerami i platformami mediowymi po stronie agencji mediowej oraz reklamodawcy. Odpowiada za ekspertyzę marketingową i reklamową, planowanie mediów od strategii do wykonania w krajach Europy Środkowej. Zarządzała zespołami różnej wielkość od dużych ponad 100 osobowych po mniejsze specjalistyczne jednostki, prowadziła projekty transformacyjne oraz implementowała rozwiązania cyfrowe takie jak rozwiązania omnichannel, content/ influencer marketing, marketing automation dla e-commerce. Doświadczenie zdobywała, pracując dla marek z branż FMCG, TECH&OTC, finansów i firm e-commerce takich jak P&G, Mars, Play, GSK, Bayer, Hochland, Amica, Aboutyou, Born2be i innych.
Agnieszka Sora

Regional Director NCE Consulting
NielsenIQ
Prezeska Zarządu IAA Poland
przedstawicielka agencji badawczych

Absolwentka ekonomii HZ SGH w Warszawie, od 33 lat obecna w branży komunikacji marketingowej. Przez 25 lat (1996 – 2021) pełniła funkcję Dyrektor Zarządzającej GfK Polonia. Obecnie pracuje w Nielsen IQ jako Regional Director NCE Consulting wdrażając rozwiązania konsultingowe w Europie. Od 3 lat Prezeska IAA Poland, od wielu lat mentorka w kilku programach mentoringowych, wielokrotna członkini Jury Effie. Kocha narty i podróże, łącząc je ze sztuką, również kulinarną.
Dorota Żurkowska

Członkini Zarządu, Group Senior Vice President – Revenue
Warner Bros. Discovery
Członkini Zarządu IAA Poland
przedstawicielka mediów

Zapewnia dalszy rozwój oferty sprzedażowej, ze szczególnym naciskiem na nowe obszary monetyzacji oraz współpracę z istniejącymi i nowymi partnerami biznesowymi w ramach TVN Warner Bros. Discovery. Odpowiada za całość przychodów grupy – z działalności reklamowej, dystrybucyjnej oraz Consumer Products.
Piotr Piętka

CEO
Publicis Groupe Polska, Ukraina i Kraje Bałtyckie
przedstawiciel agencji mediowych

Buduje wygrywające zespoły – najpierw jako CEO Starcom Mediavest Group, potem CEO Publicis Media i obecnie CEO Publicis Groupe Polska, Ukraina i kraje bałtyckie, z sukcesem transformuje, rozwija i integruje specjalistyczne usługi analityczne, technologiczne, komunikacyjne, commerce’owe, digitalowe i contentowe, wspierając rozwój biznesu Klientów. Członek Zarządu SAR. Juror i członek komitetów organizacyjnych EFFIE i MIXX Awards. Człowiek Roku 2021 wg. IAB Polska. Prelegent najważniejszych konferencji dla leaderów marketingu i komunikacji: Inside Trends, CMO Summit, BrandMe CEO. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz Podyplomowych Studiów z Historii Sztuki na Collegium Civitas w Warszawie.
Włodzimierz Schmidt

Prezes Zarządu
IAB Polska
przedstawiciel firm branży internetowej

Włodzimierz Schmidt – Prezes Zarządu i CEO Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska od stycznia 2013 roku. Członek Zarządu, w latach 2018-2022 Prezes Zarządu IAB Europe. W latach 2013-2018 Członek Zarządu Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, a od czerwca 2021 Członek Rady Nadzorczej tej organizacji. W latach 2019-2021 Członek Rady Cyfryzacji przy Ministrze ds. Cyfryzacji. Pełni wiele funkcji społecznych, m.in. jest Członkiem Rady Krajowej Izby Gospodarczej od 2017 roku, zasiada w Forum Dialogu Związku Pracodawców BCC, jest współtwórcą oraz Członkiem Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, a od stycznia 2021 Członkiem Konwentu Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Elżbieta Gorajewska

Dyrektorka zarządzająca
POR
moderatorka

Socjolog, długoletnia dyrektor zarządzająca, a obecnie konsultant, doradca, mentor. Współzałożyciel i dyrektor Zarządzający Polskie Organizacji Reklamodawców.
Przez ponad 23 lata kierowała firmą AGB, obecnie Nielsen Media. Wprowadzała firmę na rynek polski i budowała jej pozycję na rynku. Wcześniej pracowała w CBOS, GfK Polonia.
Zaangażowana w działalność społeczną – wieloletnia Prezeska OFBOR, Rada Nadzorcza IAA. ESOMAR, była przedstawicielką Polski w EMRO (European Media Research Organization).
W wolnym czasie podróżuje, uwielbia czytać i spacerować z psem.