INSUMMIT nav logo
TREND IMPACT – warsztaty aktywacyjne
WARSZTAT

11.40-13.40 ŚRODA, 25 WRZEŚNIA

Aby tworzyć innowacje zgodne z aktualnymi trendami, nie wystarczy wiedzieć, co w trawie piszczy. Trzeba jeszcze czuć pismo nosem: mieć radar ustawiony na trendowe insighty i szósty zmysł pozwalający ze swobodą czerpać z nowych zjawisk, łącząc inspiracje w pomysły, które będą ekscytować odbiorców. Ten warsztat będzie ekspresowym obozem kondycyjnym, który poprawi Waszą sprawność w posługiwaniu się trendinsightami. Będziemy je dźwigać, podrzucać i rozciągać, zderzać ze sobą, zestawiać, umieszczać w nowych, niespodziewanych kontekstach i zaprzęgać do pracy. Pomyli się jednak ten, kto spodziewa się mozołu. Zamiast wylewania potu czeka nas dobra zabawa. Będzie dynamicznie, kreatywnie i kolorowo. Będziemy wymyślać niestworzone rzeczy i cieszyć się najbardziej niedorzecznymi pomysłami. Nie liczcie na to, że wyjdziecie z tego warsztatu z konceptem produktu gotowym do wdrożenia. Ale na pewno wyjdziecie z inspiracjami i wzmocnionym mięśniem kreatywnego myślenia w oparciu o aktualne trendy. Co więcej – „plan treningowy” zabierzecie ze sobą i będziecie mogli wykorzystać go w swoich organizacjach do tworzenia konceptów osadzonych w zupełnie poważnych potrzebach biznesowych Waszych organizacji, kategoriach produktowych i grupach docelowych.

Kasia Gawlik
Antropolożka, z fascynacją przekraczająca granice utartych kategorii i poszukująca wciąż nowych perspektyw w opisywaniu świata, także w życiu zawodowym. Od 20 lat w różnych rolach wspiera decyzje biznesowe wiedzą o klientach, użytkownikach i interesariuszach podejmowanych działań. W tym czasie zarządzała dużymi projektami badawczymi, działaniami z obszaru projektowania usług i produktów cyfrowych oraz customer experience, a także przeprowadzaniem organizacji przez zmianę technologiczną i optymalizacją procesów. Obecnie buduje rozwiązania służące zarządzaniu prywatnością danych. Pionierka pierwszych edycji projektu znanego dziś jako Trend Impact, wnosi do bieżących prac perspektywę długiego horyzontu i wcześniejszych doświadczeń. Moderatorka grup eksperckich.
Ola Gębarowska
Badaczka rynku z wyboru i wykształcenia, lubi wykresy, cyferki i insighty. Absolwentka socjologii UJ na specjalizacji: badanie rynku i analiza polityk publicznych. Ukończyła także pedagogikę o specjalności: animacja społeczno-kulturowa. Członkini zarządu PTBRiO, dumna matka INSUMMIT Youth, dziecko „zbadaja”. Zawodowo wcześniej związana z GfK Polonia, a obecnie z NielsenIQ, gdzie w ramach zespołu Consulting & Analytic Insights wspiera klientów z branży FMCG w obszarze analiz rynkowych oraz trendów konsumenckich. W Trend Impact kierowniczka projektu, ogarniaczka chaosu i strażniczka deadlinów.
AGNIESZKA WARZYBOK
Baczna obserwatorka rzeczywistości i trendów konsumenckich. W branży badawczej od 2010 roku. Specjalizuje się w prowadzeniu i realizacji projektów związanych z doświadczeniami klientów, budowaniem relacji z klienta z marką, wizerunkiem marek oraz badań na potrzeby B2B. W pracy ceni niestandardowe podejście, łącząc różne metody badawcze i podejścia metodologiczne. W Trend Impact prawa ręka głównodowodzącej, próbuje zachować spokój w każdej sytuacji. Nie dzieli świata na czarno-biały. Uwielbia poznawać inne punkty widzenia i rozumieć motywacje za nimi stojące.