INSUMMIT nav logo
Więcej masła w maśle > 82% tłuszczu? Innowacje, komunikacja i półka w kontekście zagrożeń ze strony marek własnych.
innowacje, efektywnakomunikacja, strategia, tredykonsumenkie
MARKI WŁASNE
SESJA MODEROWANA
14.45 ŚRODA, 25 WRZEŚNIA
Jak przekonać konsumenta, że moje 82% tłuszczu w maśle jest lepsze, niż 82% tłuszczu w maśle, ale o połowę tańszym? W jaki sposób zdefiniować zalety tego masła i opowiedzieć o nim w sposób odpowiednio atrakcyjny, by przy półce wygrać walkę cenową? Jak przypomnieć o sobie konsumentowi w efektywny sposób w idealnym momencie? Jak zaadresować wciąż obecny trend smart shoppingu? Zachęcam do wysłuchania zestawu podpowiedzi jak pro-aktywnie działać na rzec niwelowania zagrożenia ze strony marek własnych.
Motywem przewodnim wystąpienia będą słowa przedstawicieli działów marketingu, ich przewidywania na temat kolejnych lat, roli marketera w organizacji oraz tego jakie obszary ich zdaniem będą najważniejsze w 2024/2025 roku.
Odpowiemy sobie na pytania – w jakim kierunku idziesz drogi marketerze i jakie trendy przywołujesz? Gdzie szukasz złotego Graala? Jakie są twoje przewidywania i jak widzisz kolejny rok swojej pracy 2025?

FESTIWAL INSUMMIT

Agnieszka Antecka

Creative Domain Operational Lead
Kantar Polska

Od początku kariery badawczej związana z badaniami idei kreatywnych. Pierwsze kroki stawiała w ilościowo-jakościowych badaniach reklam, a następnie poszerzała swoje doświadczenie o badania innowacji i strategii marki. Z rynkiem związana od 14 lat, najpierw w Ipsos Polska, a teraz w Kantar Polska. Specjalizuje się w badaniach reklam marek z kategorii FMCG, zwłaszcza confectionary. Formalnie absolwentka Socjologii ze specjalizacją badań rynkowych. Nieformalnie miłośniczka gier komputerowych, szydełkowania i aktywna działaczka w fundacji dla zwierząt.