INSUMMIT nav logo
Wstrząśnięty czy zmieszany – pracownik w erze total blendingu.
praca, work-life_integration, generacje, neuroróżnorodność, AIinwork, bluenomads, workchange, whitecollar, bluecollar
TREND IMPACT
SESJA KUROWANA
12.40 WTOREK, 24 WRZEŚNIA
Pracujemy zawsze, mimo wszystko, nawet w postpandemicznym krajobrazie – nowe warunki, nowi my.
Codziennie jako pracownicy stawiamy czoła dynamicznym zmianom. AI redefiniuje pojęcia kreatywności i wydajności. Mieszają się perspektywy – pracowników z różnych generacji, zaczynamy dostrzegać wartość neuroatypowości. Pracownicy fizyczni nie boją się już zmian. A wszyscy, coraz głośniej, mówią o swoich obawach i oczekiwaniach w pracy.
Chcemy zmieniać pracę, bo dążymy do rozwoju, bo chcemy być królowymi i królami życia, ale… zaczynają się masowe zwolnienia, a branża IT nie jest już piekarnią pączków. Chcemy żyć i zarabiać na własnych warunkach, ale musimy brać pod uwagę coraz więcej zmiennych. Nasze zawodowe życie staje się coraz bardziej skomplikowane, jak drink o coraz bardziej złożonym składzie.
Czy ten zawodowy „koktajl” przyniesie nam kaca? Wypić go, podzielić się nim, czy może wylać?
Przemek Huk

Research Manager 
K+Research

Z branżą badawczą związany od 2011 roku. Specjalizuje się w badaniach marki oraz badaniach konsumenckich i segmentacyjnych. Na co dzień badacz wykorzystujący zaawansowane analizy do profilowania klientów, wspomagający strategię i komunikację marek. Współpracował m.in. z Kaufland, Rossmann, Selgros, Carrefour, Jeronimo Martins, Amazon, 3M, Canon, Disney czy Pyszne.pl. W projekcie Trend Impact odpowiedzialny za obszar związany z pracą.
Marta Skalmowska

Senior Partner  | Team Leader
Minds&Roses

Od ponad 10 lat bada mieszając techniki jakościowe i ilościowe, wymyślając własne podejścia i eksplorując coraz to nowe zagadnienia i branże. Od kilku zarządza nie tylko projektami, ale też zespołem badawczym – wcześniej w Kantarze, obecnie w Minds&Roses.
Specjalizuje się w badaniach marki, w tym projektach strategicznych związanych z pozycjonowaniem oraz budowaniem spójnego wizerunku i doświadczenia klienta.
Aktualnie pochłonięta szczególnie branżą finansową, retail i e-commerce.
W projekcie Trend Impact najchętniej, z badawczej ciekawości, byłaby we wszystkich tematach. Z serca i rozumu wybrała obszar praca i shopper.