INSUMMIT nav logo
Wszystko wszędzie na raz – czyli jak myśleć, tworzyć i opowiadać o marketingu dla młodych odbiorców.
Strategia marki, komunikacja, Gen Y, Gen Z, metanarracje
MŁODZI
SESJA MODEROWANA
14.25 WTOREK, 24 WRZEŚNIA
Na przykładzie największej platformy streamingowej na świecie, chcemy opowiedzieć historie o marketingu zaangażowania, stworzonym i zaprojektowanym z myślą o młodym pokoleniu. Chcemy pokazać jak współczesne filmy i seriale zawładnęły wyobraźnią, sercem i czasem młodych odbiorców i jak ten efekt to nie tylko świetna gra aktorska i sprytnie napisany scenariusza ale też skomplikowana siatka marketingowych mikro-działań, oparta na badaniach behawiorystycznych i analizie pokoleń wychowanych przez internet. Opowiemy o marketingu, który tworzy historie nawet po napisach końcowych i który wychowuje nie konsumentów, a psychofanów poprzez tworzenie wieloświatów (ang. multiverse) w głowach swoich odbiorców. Opowiemy o współczesnych „wspólnotach wyobrażeniowych” napędzanych memami i społecznościach internetowych które mają swoje odbicie w contencie i popkulturze. Powiemy też o badaniach i trendach, które napędzają ten marketing i tłumaczą przytaczane przez nas zjawiska, opierając się na międzynarodowych i lokalnych projektach oraz meta-wnioskach wyciągniętych z analiz efektywności polskich kampanii marketingowych. Z naszej prezentacji dowiecie się (między innymi):
  • Czym jest metamodernizm?
  • Czy da się wypromować film/serial bez użycia jego tytułu?
  • Jak tworzyć konwersację i środowisko komunikacyjne bardziej efektywne niż bezpośrednia komunikacja?
  • Jak internet zmienił takie pojęcia jak „humor” czy „autentyczność”?
  • Co ma wspólnego atak na Kapitol w USA z pewnym odcinkiem „Ricka i Mortiego”
  • Co to jest osobliwość kulturowa i jak zaprząc ją do wygenerowania zaangażowania, porównywalnego z obecnością w kulcie.
Uczestnicy dowiedzą się, jak te trendy i narzędzia mogą być wykorzystane, aby dostosować się do oczekiwań konsumentów i stworzyć skuteczne, nowoczesne strategie marketingowe, które łączą światy fizyczne i cyfrowe w harmonijną całość.
Krzysztof Domeradzki

New Business & Communications Director
Kantar Polska

Centralną osią pracy Krzysztofa jest komunikacja. Specjalizuje się w analizie i doradzaniu klientom, jak lepiej dopasowywać ich komunikacje do profilu marki oraz sprawnie osadzać ją w kanałach digitalowych i tradycyjnych. W Kantarze zajmuje się rozwojem portfolio domeny Media, badaniami dyskursu internetowego, doradzaniem Zarządowi firmy w kwestiach komunikacji wewnętrznej i usprawnianiu współpracy poszczególnych części firmy oraz projektami specjalistycznymi poświęconymi zmianom męskości, młodych pokoleń i wpływem Internetu na dyskurs publiczny. , realizacji badań usability, projektowaniu UX. Obecnie zarządza pracą agencji Symetria oraz aktywnie współtworzy strategię marki i wspiera rozwój nowych obszarów działalności. Pracował dla marek takich jak Orange, T-Mobile, Mastercard, Link4, Santander Bank Polska. Trener miedzynarodowego certyfikatu UX-PM, wykładowca na uczelniach SWPS, Wyższe Szkoły Bankowe.
Z badaniami związany od 13 lat, współpracował z branżą mediową, stacjami telewizyjnymi, branżą finansową, markami high tech oraz partiami politycznymi. Prelegent konferencji badawczych i mediowych takich jak Insummit, Forum IAB czy Akademia Marketingu oraz autor artykułów eksperckich tworzonych dla PTBRiO.
W doradzaniu klientom skupia się docieraniu do młodych grup odbiorców i pomaga zrozumieć zmiany w komunikacji marek, jakie wywołane zostały przez nasilający się rozwój dyskursu internetowego. W swojej pracy łączy swoje doświadczenie socjologiczne i antropologiczne z wiedzą z zakresu storytellingu, psychologii i filozofii by pomagać przekładać abstrakcyjne koncepcje na mierzalne działania komunikacyjne swoich klientów lub lepsze zrozumienie potrzeb ich pracowników i biznesu.
Maciek Janiszewski

Marketing Manager CEE
Netflix

Przez całe życie jestem związany z reklamą i komunikacją. Pracowałem w sieciowych miedzynarodowych agencjach jak Havas, ale też w największych polskich agencjach jak Grupa Scholz & Friends/Freundschaft. Pracuje w rozrywce i staram się te rozrywkę dawać ludziom. Dziś jestem po stronie największego światowego streamingu, ale w swojej karierze miałem okazje obsługiwać po stronie agencji też takie marki jak HBO, Canal + czy Viaplay.