INSUMMIT nav logo
Zacznij chodzić zanim zaczniesz skakać: synergia Small Data i Big Data
BigData, SmallData, DataIntegration, MachineLearning, DataScience, MarketingStrategy
ANALITYKA
SESJA MODEROWANA
14.05 WTOREK, 24 WRZEŚNIA
Wraz z postępującą złożonością dostępnych danych, badacze, marketerzy i analitycy mają do odegrania coraz większą rolę. Big Data i AI nie wystarczą jeśli wnioski będą oderwane od rzeczywistości. Przy podejmowaniu właściwych decyzji biznesowych niezbędne są bowiem tzw. Small Data. Jak integrować Big Data oraz Small Data? Jakie są biznesowe przykłady i dobre praktyki? Jak efektywnie przejść od chodu do skoków i co jest potrzebne, by się nie połamać?

FESTIWAL INSUMMIT

Patrycja Herbowska-Tytro

Head of analytics
Kantar Polska

Od ponad dekady działa w branży badawczej jako liderka zespołów komercyjnych i analityczka trendów technologicznych (eCommerce i AI). Jest absolwentką MBA Digital Transformation przy Politechnice Warszawskiej.