INSUMMIT nav logo

INBOARD

RADA PROGRAMOWA INSUMMIT

BARTEK BOROWIEC
BARTEK BOROWIEC
(UX Manager w Deloitte)
Projektant doświadczeń, manager w zespole Customer Strategy & Design Deloitte Digital. Zajmuje się analizą i tworzeniem narzędzi i usług cyfrowych. Prowadzi zespoły w procesach projektowych, które łączą badania z designem i implementacją innowacyjnych rozwiązań.
MACIEK DELEBIS
(Prezes Zarządu w PBS , OFBOR)
Badacz, menedżer. Absolwent Wydziału Ekonomii i Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim. Z branżą badawczą związany od 20 lat. Zdobywał doświadczenie zarówno po stronie agencji badawczej, jak i po stronie Klienta. Prezes Zarządu sopockiej agencji badawczej PBS. Członek Zarządu OFBOR. Należy również do PTBRiO i ESOMAR. Członek BCC. Mentor w biznesie. Miłośnik hokeja na lodzie.
EWA DEREK
(Business Analytics Manager w OLX Group)
Socjolożka, absolwentka Uniwersytety Jagiellońskiego. Przez wiele lat pracowała jako badacz ilościowy w agencjach badawczych. Od 2017 zajmuje się analityką produktów online. Od 2020 business analytics manager w OLX Group, gdzie wraz ze swoim zespołem wspiera decyzje strategiczne i codzienne działania opercyjne serwisu Fixly
MAGDALENA DOBROWOLSKA-SAGAN
(Head of Design w PLAY)
Projektantka: strategii, doświadczeń klienta i transformacji kliento-centrycznych. Kierowniczka działu design w Play. Odpowiedzialna za projektowania najlepszego doświadczenia klienta w e-commerce, które podnosi sprzedaż. Wprowadzała service design jako główną metodykę w transformacji kliento-centrycznej Santander Bank. Ewangelistka pracy z customer journey. Dawno temu zaczynała w agencji jako strateżka, i z tego nie wyrosła.
ANNA FORYCKA-ZAWADKA
(Insight Director w Kompania Piwowarska)
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Związana z branżą od czasów studenckich. Zdobywała doświadczenie zawodowe zarówno po stronie agencji badawczych (dyrektor badań ilościowych w firmach IQS i Ipsos), jak i po stronie producenta w kilku różnych branżach. Obecnie dyrektor działu Insights w Kompanii Piwowarskiej, gdzie bezpośrednio przekłada wiedzę konsumencką i rynkową na strategię i działania firmy. W przeszłości, jako badacz, specjalizowała się w prowadzeniu polskich i międzynarodowych projektów dotyczących portfolio, pozycjonowania marek oraz wdrażania innowacji. Autorka licznych szkoleń PTBRiO, od wielu lat prowadzi zajęcia w ramach Szkoły Consumer Intelligence z zakresu badań segmentacyjnych (Nagroda 25-lecia PTBRiO dla najlepiej ocenianych autorów zajęć).
MARCIN HINZ
(Research Manager, Public Affairs Officer w Ipsos)
Antropolog kulturowy, badacz jakościowy szczególnie zainteresowany społeczno-kulturowymi aspektami badanych zjawisk. Dwukrotnie wyróżniony w konkursie publiczności na najlepsze wystąpienie Kongresu Badaczy (2018 i 2019). Członek PTBRiO i współpracownik Fundacji MISO. Wcześniej przez kilka lat związany z sektorem kultury.
ANNA KARCZMARCZUK
(Managing Director w Ipsos, PTBRiO)
Absolwentka Instytutu Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim. Z branżą związana od początku drogi zawodowej w 1993 r. Zdobywała doświadczenie zarówno po stronie klienta (PTC Era), jak i agencji badawczych (CASE, TNS OBOP, TNS Polska). Podczas pracy badacza specjalizowała się w prowadzeniu projektów segmentacyjnych, wspierających marki w procesach strategicznych i pozycjonujących. Od 2015 r. pełni funkcje prezesa zarządu Ipsos w Polsce, a od 2020 r. prezesa zarządu PTBRiO. Należy do ESOMARu. Kilkakrotnie zaangażowana w prace Rady Programowej Kongresu Badaczy, w 2017 r. jako jej przewodnicząca. Współautorka książek Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku danych? (Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2018) oraz Badanie Rynku. Jak zrozumieć konsumenta? (Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2021).
AGNIESZKA KWAŚNIEWSKA
(Chief Strategy Officer, Saatchi&Saatchi)
Psycholożka i trenerka grupowa. Zawodowo od 20 lat zajmuje się strategią marketingową w agencji reklamowej i firmie consultingowej. Aktualnie jest liderką zespołu strategicznego w agencji Saatchi&Saatchi. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z budowaniem strategii rozwoju marek oraz programów implementacyjnych obejmujących całościowe doświadczenie z marką. Odpowiada za rozwój narzędzi i metodologii pracy strategicznej. Przewodnicząca Rady Programowej oraz wykładowczyni Szkoły Strategii Marki SAR. Wielokrotna jurorka konkursów branżowych – EFFIE, Euroeffie, Mixx Awards, Young Creatives. Mentorka w programach Klubu Przedsiębiorczych Kobiet oraz Inkubatora i Klubu Absolwentów Uniwersytetu Warszawskiego.
MICHAŁ LUTOSTAŃSKI
(Strategy Business Director w Kantar, Adiunkt w SGH, PTBRiO)
W branży badawczej od 2008 roku. Kierował zespołami badawczymi jako Account\Client Director w firmach TNS Polska, 4P Research Mix, Millward Brown i Kantar Polska. Później jako Innovation Business Lead odpowiedzialny za rozwój badań innowacji w Kantarze. Od 2021 roku jako Strategy Business Director w Kantarze odpowiada za współpracę z osobami odpowiedzialnymi za badania dla kluczowych klientów oraz realizację celów strategicznych przez firmę.
ŁUKASZ MAZURKIEWICZ
(Prezes Zarządu ARC Rynek i Opinia, OFBOR)
Socjolog i menadżer związany z branżą badawczą od 26 lat. W latach 2004-2008 Prezes Zarządu OFBOR, członek PTBRiO i ESOMAR. Wykładowca Uniwersytetu SWPS.
KATARZYNA PIWOWARCZYK
(Country Marketing Director, IKEA)
Pracuję dla love brandu IKEA jako szefowa działu marketingu. Wcześniej pracowałam też w agencji badawczej, agencji reklamowej, w Danonie i Kompanii Piwowarskiej. Działam również jako wewnętrzna facylitatorka i trenerka, mam wieloletnie doświadczenie jako wykładowczyni na studiach branżowych (SSM SAR, UW, WSE w Krakowie, SGH). Prowadzę warsztaty komunikacyjne z wykorzystaniem metody Insights Discovery.
MICHAŁ PROTASIUK
(Research Manager CEE, Google)
W branży badawczej od 2002 roku, w Google odpowiedzialny za insighty konsumenckie w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Specjalizuje się w badaniach mediów, pomiarze efektywności marketingowej oraz zachowaniach zakupowych w handlu detalicznym. Częsty prelegent na konferencjach branżowych, trener z zakresu badań marketingowych. Współautor książek „Data driven decisions” (PWN, 2018), “Gamification, jak wygrać zaangażowanie respondenta” (PWN, 2020), “Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” (PWN 2021).
MICHAŁ ZAJDEL
(Head of Media&Digital, Kantar)
Zajmuje się badaniami komunikacji, mediów oraz dyskursu sieci w Kantarze. Specjalizuje się w pomiarach crossmediowych, w badaniach wpływu kampanii reklamowych na markę i roli kreacji w efektywnej komunikacji. W pracy łączy podejście Small Data i Big Data, świat technologii, marketingu i badań.
KAROLINA ZAJDEL-PAWLAK
(Dyrektorka Zarządzająca ACNielsen Polska, OFBOR)
Zajmuje się badaniami komunikacji, mediów oraz dyskursu sieci w Kantarze. Specjalizuje się w pomiarach crossmediowych, w badaniach wpływu kampanii reklamowych na markę i roli kreacji w efektywnej komunikacji. W pracy łączy podejście Small Data i Big Data, świat technologii, marketingu i badań.
ROBERT ZYDEL
(Dyrektor Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie, PTBRiO)
Pracował w agencjach badawczych, był strategiem w Saatchi&Saatchi oraz dyrektorem marketingu m. st. Warszawy.