Anime – od niszowego fandomu do masowego eskapizmu.
#anime #genZ #fandom #lifestyle
SESJA: ZAJAWKA, PASJA, FANDOM

15.35

Jeszcze nie tak dawno temu anime było postrzegane poza Japonią jako nerdowskie hobby, albo dziwne i bezmyślne kreskówki z niewielką ilością treści. Dziś najwięksi celebryci okazują się die-hard fanami (Travis Scott, Megan Thee Stallion, Dua Lipa, Lil Nas X) i pokazują swoją miłość do anime. Netflix, Disney, Amazon czy HBO, ruszyły do wyścigu o fandomy. Anime nie żyje już w podziemiu. Przenika się ze wszystkimi aspektami kultury młodzieżowej, od streetwearu po muzykę i gry. Z czego wynika ta zmiana? Dlaczego generacja Z była jej katalizatorem? Rozszyfrujmy ten wzrost i zmapujmy obraz współczesnej kultury anime oraz tego jak marki z sukcesem eksplorują tą przestrzeń.
Insummit youth
Sylwia Cembala

Strategy Planner
Agencja oS3

Gamerka, cyberkulturowy geek, poszukiwaczka trendów, entuzjastka nowych mediów, Zetka. Na co dzień strateżka, researcherka i studentka projektowania gier wideo. Zajmuję się planowaniem strategicznym oraz poszukiwaniem nowych i tych przeoczonych wzorców zachowań konsumenckich. Moje zawodowe zainteresowania obejmują głównie obszary takie jak: gaming marketing, zachowania i motywacje graczy oraz fenomeny kulturowe generacji Z / Alpha.