Does your brand speak TikTokish?
#TikTok #ŻabkaPolska #komunikacja #trendy #ugc #cultural_relevance #tov #content_creation
SESJA KULTURA I MEDIA
11.55
Robiąc TikToki dla marki, siedzą w Tobie dwa wilki: jeden jest klientem, drugi użytkownikiem. Jak blisko marka na Tiktoku jest w stanie podejść i upodobnić się do użytkownika, by nie zostać uznanym za tryharda? Czy cultural relevancy może stać się ważniejsze od Tone of Voice marki? TO ZALEŻY. Dlatego w naszym wystąpieniu przybliżymy case marki Żabka na TikToku i wyników osiągniętych dzięki odwadze towarzyszącej tworzeniu contentu na tej platformie.
![Insummit youth](https://insummit.pl/wp-content/uploads/2023/03/youth_watermark.jpg)
![](https://insummit.pl/wp-content/uploads/2023/03/Korczynska_Luiza.jpg)
Luiza Korczyńska
Social Media Manager
CUKIER
Mam nieustanne internetowe FOMO, dlatego biegle mówię TikTokish. Zawsze na bieżąco z trendami Social Media i popkulturą. Jestem odpowiedzialna za strategie Social Media, content, aktywacje i SoMe management w CUKIER. Latałam lub wciąż latam z klientami takimi jak Żabka, HARDMADE, Pringles, Accenture, Vision Express Polska, player.pl czy Panattoni Europe.
![](https://insummit.pl/wp-content/uploads/2023/03/Seremak_Patryk.jpg)
Patryk Seremak
Social Media Manager
CUKIER
Reprezentant Gen Z we własnej osobie, zawsze na bieżąco z TikTokish – idzie mi to lepiej niż francuski na Duolingo (Diamentowa Liga). Posiadam doświadczenie w branży badawczej (zarówno ilościówka, jak i jakościówka). Obecnie siedzę w socialach i pisaniu scenariuszy, dbam o komunikację marek takich jak: Żabka, czy Pringles.