Jest 21 kwietnia i wchodzimy w retrogradację Merkurego w Byku… Czy młodzi rzeczywiście uciekają w zodiakarstwo i co to dla nas może oznaczać?
#zodiakara #horoskopy #znakizodiaku #astrologia #tożsamość #emocje #ucieczkaodniepewnosci #marketingpersonalizowany
SESJA: Jak być

14.05

A teraz odłóż wszystko i rzuć w pracy, domu, czy gdziekolwiek jesteś hasło „A ty jakim znakiem zodiaku jesteś?”. I obserwuj… Robi się ciekawie? Odkryliśmy to całkiem przypadkiem i zafascynowaliśmy. Zarówno emocjami, które towarzyszą tematowi, jak i ich ukryciu i niewykorzystaniu. Ok, pewnie 12 znaków zodiaku trudniej ograć, niż chiński rok wodnego królika, ale czyż nie jest to ciekawsze i bardziej personalne? Gdy każdy młody człowiek szuka swojej tożsamości, a czasy są niepewne i niewyjaśniane potrzebne są ramy, które pozwolą nam poukładać rzeczywistość. Astrologia to „podobno” coraz większy bufor bezpieczeństwa u młodych.
Z naszego wystąpienia dowiesz się:
  • Czy „Dlaczego młodzi wierzą w astrologię” to coś więcej niż clickbaitowy tytuł?
  • Ile prawdy, a ile beki jest w zodiakarze z rynsztoka?
  • I… czy nadszedł czas by znaki zodiaku wyszły poza sklepy z biżuterią.
Marta Skalmowska

Partner
Minds&Roses

Badaczka jakościowa i ilościowa. Przez wiele lat związana z Kantar Polska gdzie specjalizowała się w obszarze Brand Strategy. Od kilku miesięcy w Minds&Roses, gdzie współtworzy zespół odpowiedzialny za badanie innowacji, ale też wnoszenie innowacyjnego myślenia do świata badań. Przedstawicielka pokolenia Millenialsów, od zawsze lubiąca challenge’ować utarte ścieżki starszych kolegów i namawiająca do tego samego młodsze osoby, z którymi współpracuje. Archetypiczna odkrywczyni z ciągłą potrzebą robienia nowych rzeczy i otwartością na nowe pomysły. Nie czytam horoskopów, ale mam tatuaż z gwiazdozbiorem wagi i żyje w wieloletnim związku z „typowym skorpionem”.
KONRAD SIWIŃSKI

Partner
Minds&Roses

Badacz ilościowo – jakościowy z dziesięcioletnim doświadczeniem działający głównie w obszarze finansów i nowych technologii. Szczególnie lubi duże projekty strategiczne, które są prowadzone blisko codziennego biznesu klientów. Specjalista w obszarze innowacji, strategii i budowania doświadczeń. Ekspert badawczy think tanku Social Impact Alliance for CEE.
Współautor projektu Generacje 2023 analizującego postawy i zachowania przedstawicieli różnych pokoleń. Zadeklarowany Milenials łączący charakterystyczną dla jego generacji „nostalgię za trzepakiem” z otwartością na to, co nowe. Lubi szukać i odkrywać. Twardo stąpający po ziemii realista, a jednocześnie „typowa Ryba”.