Keep pressing play, czyli zmiana sposobu konsumpcji treści wideo w pokoleniu Gen Z
#content #streaming #netflix #genz
SESJA: ZAJAWKA, PASJA, FANDOM

15.55

Reżyser innowacyjnego w swojej formule, bo złożonego z liczących maksymalnie 10 minut odcinków, serialu platformy Canal+ pod tytułem „Wilk” opowie o zmianach w konsumpcji treści wideo w XXI wieku. Tempo życia, większy wpływ Big Data oraz badań konsumenckich czy zasypywanie odbiorcy kolejnymi treściami wymaga od producentów nowatorskiego podejścia i dostosowania się do widza pod każdym względem. Hasło „content is king” zdaje się już nie obowiązywać, a zastępuje je nowe stawiające klienta na szczycie piramidy – „consumer is king”
Insummit youth
Jan Dybus

Film Director, Content And Communication Specialist
Papaya Films

Przedstawiciel nowego pokolenia twórców, miłośnik klasycznych opowieści filmowych, któremu mimo to, nie obce są historie oglądane w pionie oraz krótki, digitalowy i tworzony w czasie rzeczywistym kontent. Skończył Westminster School of Media Arts and Design w Londynie na kierunku TV Production, gdzie uczył się między innymi od nagrodzonego BAFTĄ reżysera. Pracę w branży zaczynał jako content creator w Papaya Films. Wychowanie w międzynarodowym środowisku oraz współpraca z amerykańskimi i brytyjskimi twórcami pozwalają mu tworzyć rzeczy uniwersalne międzynarodowo. Na swoim koncie ma reżyserię dwóch sezonów innowacyjnego w formie mini serialu Wilk, we współpracy z Canal+. Tworzył również kontent dla klientów takich jak Samsung, Modivo, Avon, People Can Fly oraz klipy muzyczne dla wykonawców Bedoes 2115, White 2115, Smolasty czy Daria Zawiałow.