„Miasto ING” na platformie gamingowej Roblox
#MiastoING #Roblox
SESJA: JAK MÓWIĆ

14.05

ING jako pierwszy bank w Polsce pojawił się na platformie gamingowej Roblox z grą edukacyjną „Miasto ING”. Celem gry była nauka przez zabawę, prostych mechanizmów finansowych takich jak zarabianie, wydawanie czy oszczędzanie pieniędzy. W taki niestandardowy sposób chcieliśmy dotrzeć do najmłodszej TG banku 13-17 lat. Wystartowaliśmy w marcu 2021 r. Gra w 2 miesiące wygenerowała 275 000 wizyt i ponad 7500 komentarzy w sieci. Dzieciaki pokochały grę. Obecnie wystartowaliśmy z sezonem 2: „Miasto ING – Złap Hakera”, w której edukujemy dzieci pod kątem cyberbezpieczeństwa. Start nowego sezony poprzedził pierwszy w Polsce koncert w Roblox prawdziwego wykonawcy. 4 lutego o godz. 18:00 w Mieście ING wystąpił Palion i zgromadził 55 000 widzów, czyli w zasadzie tylu ludzi, co Ed Sheeran na Stadionie Narodowym. 🙂
Łukasz Król

Marketing Expert
ING Bank Śląski

Marketing Expert w ING Banku Śląskim. Od 16 lat zajmuję się komunikacją marketingową. Od początku tylko digital: od kampanii na Gadu Gadu i Naszej Klasie do TikToka i Robloxa.