Bombay Saphire czy Bacardi ze szklanki, czyli o tym, jak pije GenZ?
#NoLo #alcohol #mindfuldrinking #wellness #GenZ #fmcg
SESJA: ZAKUPY
12.05
VdoCipher Error: Video ID not found
Przedstawimy zwyczaje zakupowe i konsumpcyjne polskich Zetek. Przyjrzymy się, które z kategorii alkoholowych goszczą częściej lub rzadziej w ich kieliszkach. Zaprezentujemy najciekawsze innowacje w zakresie kategorii alkoholowych. Spróbujemy odpowiedzieć na pytanie, czy trend NoLo nabiera na sile w grupie młodych dorosłych oraz czy mindful drinking ma szansę zagościć w polskich zwyczajach konsumenckich.
Magda Tragasz-Serwatka
Client Business Partner in Consumer Insights
NielsenIQ
Socjolożka, absolwentka stosunków międzynarodowych i zarządzania projektami z ponad kilkunastoletnim doświadczeniem w badaniach. Zawodowo i prywatnie lubi rozmawiać z ludźmi, poznawać ich historie. Dlatego uczy się kolejnego języka- koreańskiego.
Katarzyna Dziurdziak-Szewczak
Account Specialist in Advanced Analytics
NielsenIQ
Absolwentka ekonomii i zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Od 4 lat zawodowo opiekuje się klientami, w czym spełnia się całkowicie przez swój ekstrawertyczny charakter. Swoją drogę zawodową rozpoczynała w konsultingu. Prywatnie stara się podróżować, tak często, jak to możliwe-w 2023 roku odwiedziła 10 zagranicznych miast.