Mamy dorosłość w domu – kiedy nowy mop obrotowy cieszy niczym niejeden sukces
#młodzidorośli #nastolatyzacjadorosłych #dzieciństwoadorosłość #kidults #dorosłośćjestkiedy
SESJA: WARTOŚCI
11.45
VdoCipher Error: Video ID not found
Masz dwadzieścia, dwadzieścia-kilka lat. W tym wieku twoi rodzice budowali dom, a ojciec posadził już kilka drzew. Z drugiej strony, nasłuchałeś się o tym, że masz cały świat do zwiedzenia, tak dużo jeszcze do spróbowania i w ogóle „tymczasem”, bo nie czas jeszcze umierać za biurkiem.
A ty?
Nawet trochę lubisz chodzić do biura i wcale cię tak bardzo nie gryzie zostanie po godzinach.
Nie chcesz ruszać dookoła świata z plecakiem, a nawet jeśli, to niekoniecznie teraz.
Masz swój ulubiony palnik i zapach kostek do ubikacji.
I choć mówią ci, że nie musisz – to dobrze wiesz, że jednak trochę musisz.
Odzierając młodą dorosłość ze wszelkich narracji, podjęliśmy próbę wglądu w to, jak dziś rzeczywiście się w nią wchodzi, na własnych zasadach. Bo dorwanie tabletek do zmywarki na fenomenalnej promocji i cała towarzysząca temu łupowi radość nie sprawiają, że tracą iskrę młodości, a ich mindset pogrąża się w mrokach doczesności. Pozwólmy zainspirować się świeżym mitem dorosłości, w którym dzieciństwo nie musi być poświęcone na ołtarzu, a pierwszym w życiu starzeniem można się cieszyć… właśnie jak dziecko.

Jagoda Rakowska
Researcher
IQS
Badaczka ze szczególnym zamiłowaniem do metod jakościowych, prelegentka poprzedniej edycji Insummit Youth, laureatka konkursu Zbadaj.to 2021. Od ponad dwóch lat związana z agencją IQS, w której stawiałam swoje pierwsze zawodowo-badawcze kroki. Choć nie zamykam się na żadne z wyzwań, z największym entuzjazmem podchodzę do badań społecznych i nurkowania w odmętach mediów społecznościowych.

Rafał Hydzik
Researcher
IQS
Prelegent dwóch już INSUMMITów, z wystąpieniami o szemranych reklamach szarej strefy internetu oraz o nastoletnim podziemiu na Twitterze. A gdybym miał powiedzieć co w branży cenię najbardziej? Eh, no ludzi, a jakże… szczególnie mając farta współpracować z badaczami z najwyższej półeczki. W mojej pracy szczególnie mi blisko do medialnych analiz sportu i grzebania w internetowych społecznościach.