O śmiałości i trójkątach. Czy kradnąc serca Zetek można zawładnąć też starszyzną?
#młodzivsstarzy #genZ #hobby #komunikacja #trójkat #marketinggeneracyjny #millenials #wyraźsiebie
SESJA: ZAKUPY
12.15
VdoCipher Error: Video ID not found
Lubimy demonizować Gen Z i podkreślać jego wyjątkowość w opozycji do poprzednich pokoleń, jak gdyby to pokolenie odkrywało całkowicie nowe aspekty ludzkiej natury, takie jak wyrażanie siebie czy podążanie za swoimi pasjami. Jednakże, potrzeby człowieka nie zmieniają się znacząco, ale ewoluuje otoczenie, w jakim żyjemy. Pewne rzeczy, które są dzisiaj oczywistością, 20 czy 30 lat temu były luksusem dostępnym tylko dla wybranych.
Dzisiejszy 40-latek ma niewiele wspólnego z inżynierem Karwowskim*, ale jest bliżej 20-latka, który chce cieszyć się życiem, a nie wieść stateczny żywot. Dlatego komunikacja skierowana do Gen Z może z powodzeniem rezonować wśród Millenialsów czy Pokolenia X – nawet wśród 50-latków, którzy wbrew temu, co lubimy myśleć, nie dogorywają pod kocem. Wyrażanie siebie z Doritos, mimo stricte Gen Z-owej komunikacji, porusza czułe struny również wśród starszych generacji.
*bohaterem serialu 'Czterdziestolatek’ z drugiej połowy XX wieku
Agata Szustak
Senior Media Strategy and Innovations Manager
Zenith
Strateżka mediowa z digitalowym zacięciem, ekspertka ESG. Przygodę z marketingiem rozpoczęła w 2005 roku Irlandii promując wyjazdy woluntaryjne do krajów trzeciego świata. Później łącząc pracę wykładowcy i kierownika marketingu na warszawskiej Uczelni Łazarskiego, przeprowadziła jedną z pierwszych na rynku kampanii rekrutacyjnych opartych o media digitalowe. Od 11 lat związana z agencjami mediowymi (Wavemaker, Havas, Zenith). Po krótkiej przygodzie po stronie klienta, od 3 lat w Growth Teamie Zenith, zajmuje się strategią i innowacjami w mediach. Współtwórczyni pierwszej w Polsce estymacji śladu węglowego z kampanii mediowych (CMCS / Carbon Media Cost per Sale). Prywatnie mama szalonej sześciolatki i wielka fanka gotowania i urządzania wnętrz.
Ewa Doligalska
Senior Total Connections Planning and Media Manager
PepsiCo
Pasjonatka mediów z 5-letnim epizodem brand marketingowym. Przygodę z mediami zaczęła w Starcomie, by po 2 latach spojrzeć na świat oczyma wydawcy – Wirtualnej Polski. Od 2014 związana z PepsiCo, gdzie najpierw zarządzała marką Lay’s, by następnie objąć mediowo-komunikacyjną kuratelą całe portfolio słonych przekąsek. Miłośniczka literatury i tanich wakacji.