A Wy? Co macie w swoim INSUMMITowym bingo?
SCENA PARTNERSKA
15:30 WTOREK, 23 WRZEŚNIA
INSUMMIT to nasze branżowe doświadczenie totalne.
Jak na porządny lovebrand przystało, INSUMMIT daje nam nie tylko wartość merytoryczną, ale i całą masę emocji oraz wspomnień, dzięki którym cieszymy się, że pracujemy w tej branży!
Dlatego też po raz kolejny, z miłości do INSUMMITu, Minds & Roses zostało jego diamentowym partnerem.
Czwarta edycja – więc trochę można już podsumować! I te rzeczy planowane i te, których nie mieliście na swojej liście BINGO, a jednak się wydarzyły!
Sprawdźmy więc, kto tu błyszczy najbardziej i skolekcjonował najlepsze wspomnienia. Zagrajmy wspólnie w INSUMMITowe bingo!
A że tegoroczna edycja dopiero się rozkręca, może zainspirujemy Cię do tego, by Insightowa Coachella, jak mawia Sylwia, poniosła Cię w pełni?

Marta Skalmowska
Senior Partner
Minds & Roses
Na co dzień bada i prowadzi zespół. Archetypiczna odkrywczyni z ciągłą potrzebą robienia nowych rzeczy, od zawsze lubiąca challenge’ować utarte ścieżki, robić rzeczy po swojemu i pracować na wysokim poziomie zajawki.
Zeszłoroczny INSUMMIT przypłaciła czymś co można porównać z mocnym jet lagiem. Zupełnie tego nie żałuje.

Sylwia Dąbkowska
Research Solution Manager
Mastercard
Badaczka rynku od ponad 10 lat, socjolożka co najmniej od przedszkola. Przebadała dziesiątki marek, ale nie ma w sercu zbyt wielu love brandów. INSUMMIT pokochała jednak od pierwszego wejrzenia i co roku uzbrojona w brokat rusza na „insightową Coachellę”, a na wrzesień na Stadionie Narodowym czeka bardziej niż na Gwiazdkę.