Jak podnieść rozpoznawalność marki na ChatGPT: historia wzrostu od 0 do 10 000 użytkowników.
Insight, ciekawostka, utylizacja danych, użyteczność badań, efektywność, strategia, działania marketingowe, long term
INSIGHT TOOLKIT
SESJA MODEROWANA
11:45 ŚRODA, 24 WRZEŚNIA
W świecie przesyconym danymi, łatwo jest pomylić interesujące informacje z rzeczywistymi insightami. Dlatego właśnie podczas naszego wystąpienia postaramy się rozwikłać tę zagadkę i przeanalizować kluczowe różnice między tym, co jedynie intryguje, a tym, co naprawdę pomaga w podejmowaniu trafnych decyzji marketingowych. Przedstawimy, jak identyfikować i wykorzystywać badawcze insighty w sposób, który realnie wspiera strategie marek, jednocześnie unikając nadinterpretacji oraz uproszczeń. Podczas prezentacji omówimy różne aspekty analizy danych, w tym metody identyfikowania wartościowych insightów, techniki unikania pułapek interpretacyjnych oraz praktyczne przykłady, ilustrujące właściwe wykorzystanie danych w strategii marketingowej. Naszym celem jest ukazanie, jak dane mogą stać się skutecznym narzędziem wspierającym rozwój marki i działania marketingowe, zamiast być jedynie źródłem ciekawostek. Jednocześnie chcemy pokazać jak klienci branży badawczej konsumują i zapamiętują najważniejsze dane z naszych wystąpień i prezentacji – dzięki temu dowiemy się więcej o tym jakie dane odnoszą długoterminowy efekt na dane organizacje a jakie pozostają jedynie w spektrum ”ciekawostek” których realny wpływ nie jest duży.
Krzysztof Domeradzki

New Business & Communications Director
Kantar Polska

Centralną osią pracy Krzysztofa jest komunikacja. Specjalizuje się w analizie i doradzaniu klientom, jak lepiej dopasowywać ich komunikacje do profilu marki oraz sprawnie osadzać ją w kanałach digitalowych i tradycyjnych. W Kantarze zajmuje się rozwojem portfolio domeny Media, badaniami dyskursu internetowego, doradzaniem Zarządowi firmy w kwestiach komunikacji wewnętrznej i usprawnianiu współpracy poszczególnych części firmy oraz projektami specjalistycznymi poświęconymi zmianom męskości, młodych pokoleń i wpływem Internetu na dyskurs publiczny. Z badaniami związany od 13 lat, współpracował z branżą mediową, stacjami telewizyjnymi, branżą finansową, markami high tech oraz partiami politycznymi. Prelegent konferencji badawczych i mediowych takich jak Insummit, Forum IAB czy Akademia Marketingu oraz autor artykułów eksperckich tworzonych dla PTBRIO. W doradzaniu klientom skupia się docieraniu do młodych grup odbiorców i pomaga zrozumieć zmiany w komunikacji marek, jakie wywołane zostały przez nasilający się rozwój dyskursu internetowego. W swojej pracy łączy swoje doświadczenie socjologiczne i antropologiczne z wiedzą z zakresu storytellingu, psychologii i filozofii by pomagać przekładać abstrakcyjne koncepcje na mierzalne działania komunikacyjne swoich klientów lub lepsze zrozumienie potrzeb ich pracowników i biznesu.
Kamil Michalski

Managing Director
Kantar Polska

Managing Director w Kantar Polska od 2021 roku, absolwent Wydziału Socjologii i Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w prowadzeniu badań marketingowych i społecznych. Przez 4 lata pracował w GfK Polonia, zajmując się badaniami mediów oraz sektora FMCG, następnie w Ipsos przez ponad 10 pracował jako Team Manager w dziale badań reklamy oraz na stanowisku CEE Regional IIS Client Service Director. Przed objęciem stanowiska MD w Kantar Polska, był odpowiedzialny za wdrażanie i rozwój badań marketingowych z obszaru Media&Digital.