Dubajska Czekolada wszystkiego nie uratuje. 4 cechy, które naprawdę robią różnicę w innowacjach
#Innowacje #FMCG #DubajskaCzekolada #Konsument #Trendy #Zakupy
MARKETING TOOLKIT
SESJA MODEROWANA
14:45 WTOREK, 23 WRZEŚNIA
Tylko 7% firm FMCG w 2024 roku zwiększyło swoją sprzedaż pochodzącą z innowacji. W naszym wystąpieniu pokażemy, że choć viralowe produkty przyciągają uwagę, to prawdziwy sukces innowacji opiera się na czymś więcej. Przedstawimy 4 cechy wyróżnione na podstawie badań z 2024 roku, które realnie wpływają na efektywność innowacji. Każdą zilustrujemy konkretnymi przykładami z polskiego rynku FMCG. Opowiemy o globalnych trendach i ich lokalnych interpretacjach, a także o tym, jak dane z panelu handlu detalicznego pomagają zrozumieć, które innowacje rozwijają kategorie, a które tylko chwilowo błyszczą. Zastanowimy się też, czy AI może zastąpić działy marketingu i innowacji — i pokażemy przykłady produktów stworzonych przez sztuczną inteligencję. Nasza prezentacja to połączenie danych, trendów i praktycznych insightów, które pomogą lepiej zrozumieć świat innowacji.
Katarzyna Dziurdziak-Szewczak

Account Manager
NielsenIQ

Od 7 lat związana z działami sprzedaży i marketingu. Na co dzień w NIQ opiekuję się klientami z branży FMCG – doradzam im, jak najlepiej wykorzystać zaawansowaną analitykę, badania konsumenckie i innowacje, żeby podejmować trafne decyzje biznesowe. Jako książkowa ekstrawertyczka lubię rozmawiać z ludźmi, poznawać ich i budować silne relacje. A po godzinach? Podróże! Nie wyobrażam sobie roku bez wyjazdów – tych bliższych i tych dalszych. W 2025 roku zrealizowałam jedno z większych marzeń podróżniczych – Nowy Jork!
Mateusz Śmietanka

Client Business Partner
NielsenIQ

Od ponad 4 lat pracuję w NIQ, gdzie współpracuję z wiodącymi producentami z branży FMCG. Moja praca obejmuje różnorodne kategorie produktowe, w tym produkty spożywcze, tytoniowe oraz chemiczno-kosmetyczne. Dzięki bogatemu portfolio klientów, mam szeroką perspektywę na kompleksowość i zróżnicowanie branży FMCG. Prywatnie jestem pasjonatem literatury, muzyki metalowej, piłki nożnej, kolarstwa i koszykówki.