Jaki kraj taki Kac Vegas. Czy konsumenci o(b)lewają polską półkę alko?
#zmianyzwyczajów #trendy #konsumpcja #przesunięciakategorialne #młodykonsument #tradycja #zmianykulturowe #innowacja
FOOD & BEV
SESJA MODEROWANA
14:45 ŚRODA, 24 WRZEŚNIA
Biorąc pod uwagę duże zmiany zachodzące w kategorii alkoholowej, przy jednoczesnych widocznych na półce wysiłkach i pracy związanej z wprowadzaniem innowacji, warto przyjrzeć się głębiej zwyczajom, zwłaszcza młodych, konsumentów w kontekście tej kategorii. Spojrzenie szerokie, również pozakategorialne, pozwoli na wskazanie realnych przesunięć preferencji konsumentów. A to z kolei umożliwi odnalezienie nowych ścieżek do budowania portfolio marek lub innowacyjnego reagowania tu i teraz na trendy, które dopiero mogą się wykluwać.

Agnieszka Antecka
Business Development Director
Kantar Polska
Z badaniami marketingowymi związana od 15 lat, aktualnie kierująca działem Innowacji w Kantar Polska.
Od początku kariery badawczej związana z badaniami ilościowymi. Pierwsze kroki stawiała w badaniach komunikacji, a następnie poszerzała swoje doświadczenie o badania innowacji i strategii marki. Badaczka ilościowa, z dużym doświadczeniem w badaniach jakościowych. Specjalizuje się w kategorii FMCG, zwłaszcza confectionary i napojów. Nie straszne jej skomplikowane projekty, potrzeba dogłębnego wejścia w wyniki czy też holistycznego spojrzenia na markę. Formalnie absolwentka Socjologii ze specjalizacją badań rynkowych.
Nieformalnie miłośniczka gier komputerowych, szydełkowania i aktywna działaczka w fundacji dla zwierząt.