Jesteśmy historią marketingu, ale czy już tylko historią?
#marketing #brandpurpose #casestudy
MARKA
SESJA MODEROWANA
10:05 ŚRODA, 24 WRZEŚNIA
Case studies marek Unilevera znajdziesz w każdym podręczniku marketera. W szczególności Dove przez lata uczył nas jak z opowieści o benefitach produktowych wyjść na wyższy poziom budowania marki odpowiadającej na potrzeby jednostki a następnie zabrać głos w sprawie istotnej społecznie i wywołać zmianę.
Czy podejście Dove ciągle działa? Czy marketingowa potęga może nadal wyznaczać trendy i być na topie, w czasach poszukiwania autentyczności i gdy każde działanie marki są oglądane ze wszystkich stron w poszukiwaniu jakiejś odmiany washingu?
Jak radzić sobie z tym gdy cele i kierunki „z globala” i przemycanie higher purpose może być odległe od tego co rezonuje z polskim konsumentem? A może wcale tak odległe nie jest?

Joanna OrzechowsKA
Head of Marketing & Media Personal Care Business Unit
Unilever Polska
Ekspertka w zakresie strategii marketingowej i budowania marek, od ponad dekady związana z branżą FMCG (Nestlé, Unilever). Posiada szerokie doświadczenie w prowadzeniu strategii marek i na rynkach lokalnych i regionalnych, takich jak: Dove, Magnum, Axe, Dove Men+Care, Rexona, Knorr Algida, Big Milk. Łączy wiedzę marketingową, biznesową z innowacyjnym podejściem do komunikacji, integrując media, działania retail media oraz innowacyjne technologie. Wierzy w siłę nowych rozwiązań – od zaawansowanej analityki po automatyzację – jako motor w transformacji marketingu i tworzenia doświadczeń, które realnie angażują konsumentów.

Magdalena Czopur
Client Manage
Minds & Roses
Psycholożka związana z badaniami rynku, marketingiem i strategią od 25 lat, pracując zarówno po stronie agencji badawczej, strategicznej, jak i klienta.
W pracy szczególnie często zajmuje się tematami związanymi ze strategią marki, pozycjonowaniem, generowaniem pomysłów na nowe produkty czy aktywacje marek. Śledzi na bieżąco trendy społeczne i stara się je adaptować na potrzeby marketingu.
Napędza ją różnorodność, równowaga między stałym a zmiennym oraz bycie w kontakcie z innymi.