12 IV
CENTRUM NAUKI KOPERNIK
AŻ 50 WYSTĄPIEŃ
O MŁODYCH POKOLENIACH
WAROTŚCI, ZAKUPY, EDUKACJA,
PRACA I PIENIĄDZE, KOMUNIKACJA, LIFESTYLE,

POLITYKA, ROZRYWKA, GENDER

JESZCZE PRZEZ
  • 00 dni
  • 00 godz.
  • 00 min.
  • 00 sek.
jeszcze przez:
  • 00 d.
  • 00 g.
  • 00 m.
  • 00 s.

IDEA

INSUMMIT YOUTH to event, wymyślony po to, aby dostarczać odpowiedzi na trzy ważne pytania dot. młodych pokoleń:
1. Co nowego i ważnego się dzieje w świecie pokoleń Alpha i Zet?
2. Dlaczego młodzi ludzie robią to co robią?
3. Co z tego wynika dla nich samych, dla Ciebie i dla innych?
Pokazujemy ważne dla młodych zjawiska, tłumaczymy ich przyczyny oraz skutki: dla nich samych, dla kultury, społeczeństwa i dla biznesu.

ZAPRASZAMY NA

INSUMMIT YOUTH

Damian Borowiec (Mediahub), Anna Chyl (Brand New Galaxy), Krzysztof Domeradzki (Kantar), Jan Dybus (Papaya Films), Aleksandra Gębarowska (NielsenIQ), Joanna Gutral (Kind Mind), Kamil „Jakuza” Jaczyński (Addicted To Music), Michał Lutostański (Kantar, SGH), Paweł Pawiński (NEW AREAS), Anna Rzeźnik (CPC Brand Consultants), Tomasz Ślusarski (Feeders Agency), Dominika Skirlo (TikTok Central Europe ), Anna Maria Szutowicz (Y&LOVERS), Marta Ulman (Pracuj.pl), Olga Żółcik (McDonald’s Polska),
1. Nie-młodzieżowi młodzi – pozwólmy Zetkom nie być cool
Klaudyna Kamińska

Dyrektorka Badań, Y&LOVERS

Gabi Grzelak

Project Manager & Researcher, Y&LOVERS

2. „Miasto ING” na platformie gamingowej Roblox
łukasz król

Marketing Expert, ING Bank Śląski

3. Lot bezzałogowej sondy kulturowej w przestrzeń Digital Natives. Wystawa insightów zebranych generatywnie w orbicie Zet (metoda: cultural probes)
MARTA LUTOSTAŃSKA

UX Researcher, Allegro

JUSTYNA ZYNEK-MAHOMETA

UX Researche, Allegro

4. Daj se. O przyjemnościach młodych w czasach inflacji.
MARTYNA PICHETA

Strategy Planner, VMLY&R

5. Let’s play the game – co ty wiesz o GenZ, Boomer?
DAMIAN BOROWIEC

Senior Media & Creative Strategist, Mediahub

OLGA WÓJCICKA

Consumer Insight Manager, Mediahub

Kwiecień 2023.
Centrum Nauki Kopernik.
Pierwszy INSUMMIT YOUTH ever.
Co to był za event!!! Klękajcie narody!
Poziom rozbił bank mądrości – to było najwyżej ocenione wydarzenie jakie zorganizowaliśmy w naszej blisko 30 letniej historii – tak stwierdziła 250 osobowa publiczność.
Tematy to było prawdziwe Youth 360, format 10 minutowych wystąpień x 40 wyznaczył totalnie nowy standard dostarczania wiedzy.

DLA KOGO

Na sceny INSUMMIT YOUTH zapraszamy wszystkich, którzy mają do czynienia z ekspercką wiedzą z obszaru human insight dotyczącą młodych pokoleń i przekładają ważne odkrycia na innowacyjne rozwiązania skierowane do generacji Zet & Alpha.

Badania

Data Science

Innowacje

Strategia

Kreacja

Marketing

Media

UX/CX/HX

Consulting

Digital

Design

Service Design

Sustainable Growth

Kultura/Rozrywka

Policy Making

NGO

nETWORKING

Dlaczego warto wystąpić na INSUMMIT YOUTH? Ponieważ będziesz w centrum uwagi wielotysięcznej społeczności insights&innovation. To nie tylko fantastyczna ekspozycja i najlepsze co możesz zrobić dla swojego personal brandingu, ale także doskonały networking i dostęp do eksperckiej wiedzy najwyższej próby.

WSPÓŁPRACA

TWOJA MARKA NA INSUMMIT YOUTH

INSUMMIT YOUTH to najbardziej kompleksowe wydarzenie o młodych pokoleniach. Nasza komunikacja dociera do ponad 10 tys osób, a w ostatniej edycji eventu wzięło udział ponad 250 osób. Jeśli chcesz stworzyć collabo pomiędzy IY a Twoją marką daj nam znać. Mamy kilka fajnych propozycji i jesteśmy też zawsze otwarci na Twoje pomysły.

INFORMACJE

  • Termin: 12 kwietnia 2024 r., wydarzenie stacjonarne
  • Godziny: 9.30-17; rejestracja rusza o godz. 9.30
  • Program: przygotowaliśmy ponad 50 inspirujących wystąpień podzielonych na trzy równoległe streamy. Program znajdziesz tutaj
  • Materiały: kilka dni po zakończeniu wydarzenia przekażemy dostęp do materiałów konferencyjnych
  • Miejsce: Centrum konferencyjne w Centrum Nauki Kopernik, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, Warszawa. Rejestracja znajduje się na 1 piętrze
  • Dojazd: najłatwiej dostać się do CNK metrem, stacja: Centrum Nauki Kopernik; nie zapewniamy parkingu na czas wydarzenia
  • Catering: na miejscu przez cały dzień będzie dostępna kawa/herbata/napoje, a w porze lunchu – lunch 🙂 zapewniamy opcję wegetariańską

BILETY

Wydarzenie INSUMMIT YOUTH odbędzie się stacjonarnie 12 kwietnia 2024 r. w Centrum Nauki Kopernik ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, w Warszawie.
Koszt biletu zawiera:
  • udział w stacjonarnym wydarzeniu INSUMMIT YOUTH
  • dostęp do materiałów konferencyjnych
  • przerwy kawowe i lunch podczas INSUMMIT YOUTH
CENA z voucherem PTBRiO: 1090 zł.
JESZCZE PRZEZ:
D.
G.
M.

PŁATNOŚĆ

Po złożeniu elektronicznego zamówienia otrzymasz automatyczne potwierdzenie zarejestrowania zgłoszenia w systemie. W zależności od wybranego sposobu płatności zostaniesz przekierowana/y do płatności online lub otrzymasz fakturę pro forma (pdf) w ciągu 3 dni roboczych. Fakturę VAT otrzymasz w ciągu 3 dni roboczych od zarejestrowania płatności przez organizatora. Zastrzegamy sobie prawo do korekty kwoty faktury w przypadku niesłusznie przyznanych rabatów. W przypadku braku płatności w wyznaczonym terminie, zniżka za wcześniejsze zgłoszenie zostanie anulowana.

Płatności za udział w INSUMMIT YOUTH należy dokonać na konto:

ORA&Funksters
Nr rachunku bankowego: 84195000012006043994560002
Swift: PKOPPLPW
IBAN: PL

UWAGA: Rezygnację z udziału w INSUMMIT YOUTH można zgłaszać do 6 kwietnia 2023 r. mailem na adres: info@insummit.pl. Rezygnacja w późniejszym terminie pociąga za sobą konieczność wniesienia pełnej płatności.

Biorąc udział w wydarzeniu, uczestnicy wyrażają zgodę na wykorzystywanie przez Organizatorów, Partnerów oraz Sponsorów zdjęć i filmów z ich wizerunkiem w relacji z wydarzenia i materiałach promocyjnych ww. podmiotów.

Chcemy, aby nasze wydarzenia inspirowały do projektowania i podejmowania małych kroków, które niosą dużą zmianę.
  • Konferencja została zlokalizowana w miejscu łatwo dostępnym komunikacją publiczną – do czego bardzo zachęcamy.
  • Ograniczyliśmy produkcję materiałów konferencyjnych. Nie dostaniesz od nas bezużytecznych ulotek i gadżetów.
  • Zminimalizowaliśmy użycie papieru na wszystkich etapach powstawania konferencji m.in. wystawiamy wyłącznie elektroniczne faktury.
  • Podczas naszego wydarzenia nie serwujemy dań z jednorazowych naczyń i promujemy roślinne menu.
  • Dekoracje, smycze i materiały promocyjne projektujemy w taki sposób, aby wykorzystywać je wielokrotnie.
  • Jeśli to tylko możliwe korzystamy z lokalnych dostawców.