Kreatywna efektywność: tak to się robi w Polsce!
Kreatywność sprzedaje
SESJA kurowana
12.10 WTOREK, 23 WRZEŚNIA
„Sesja oparta na konkretnych przykładach kampanii z polskiego rynku, w których kreatywność przełożyła się na wyniki i rozbiła bank nagród zarówno za efektywność (Effie), jak i za kreację (KTR, Innovation). Na scenie staną duety klient + agencja, które zdradzą kulisy tworzenia najbardziej kreatywnych i efektywnych polskich kampanii.”
12.10 Matura z WF-u
To kampania, która pokazała, że sportowa edukacja może być angażującym tematem społecznym. Zajrzymy do kuchni: kto kogo musiał przekonać, gdzie trzeba było postawić na swoim, a kiedy odpuścić. Jakie były wątpliwości, jakie napięcia i dlaczego właśnie ta odwaga i upór przełożyły się na wyniki, nagrody i wpływ. Case Decathlon przedstawią:
Tomasz Misiukiewicz

CoFounder & Creative Director
Przestrzeń Group

Piotr Szeleszczuk

Dyrektor marketingu i członek zarządu
Decathlon

12.20 Jazgot: serial kryminalny audio.
Jazgot to kampania mBanku, która udowodniła, że edukacja o cyberoszustwach może być wciągającą opowieścią. Posłuchamy, jak bank zdecydował się opowiedzieć o zagrożeniach finansowych poprzez kryminalny serial audio – format z pozoru odległy od branży finansowej, a jednak wyjątkowo skuteczny. Zajrzymy za kulisy: jak wyglądała współpraca z pisarzami i podcasterami, co było najtrudniejsze w produkcji i co dało największą satysfakcję. O tym, jak mBank stał się jednym z najciekawszych storytellerów w sektorze finansowym, opowiedzą:
Bartosz Gomółka

Szef działu strategii
Molecular

Anna Kopczyńska

Ekspert ds. usług marketingowych
mBank

Wojciech Sławacki

Lead Sound Engineer
Voice House