Kreatywna efektywność: tak to się robi w Polsce!
Kreatywność sprzedaje
SESJA kurowana
12.10 WTOREK, 23 WRZEŚNIA
Sesja oparta na konkretnych przykładach kampanii z polskiego rynku, w których kreatywność przełożyła się na wyniki i rozbiła bank nagród zarówno za efektywność (Effie), jak i za kreację (KTR, Innovation).
Na scenie staną duety klient + agencja, które zdradzą kulisy tworzenia najbardziej kreatywnych i efektywnych polskich kampanii. Jedną z nich będzie „Matura z WFu” marki Decathlon – kampania, która pokazała, że sportowa edukacja może być angażującym tematem społecznym.
Zajrzymy do kuchni: kto kogo musiał przekonać, gdzie trzeba było postawić na swoim, a kiedy odpuścić. Jakie były wątpliwości, jakie napięcia i dlaczego właśnie ta odwaga i upór przełożyły się na wyniki, nagrody i wpływ. Gościa Tomasz Misiukiewicza poznacie już niebawem!żyła się na wyniki i rozbiła bank nagród zarówno za efektywność (Effie), jak i za kreację (KTR, Innovation).

Marta Krasowska
Przestrzeń