Król wszystkich memów – Model Efektywnego Marketingu w pracy marketera, badacza, stratega i nie tylko
EFETYWNOŚĆ BEZ GRANIC
SESJA KUROWANA
14:05 WTOREK, 23 WRZEŚNIA
Model Efektywnego Marketingu to nie kolejny teoretyczny schemat, a praktyczne narzędzie, które będzie wspierać codzienną pracę marketerów, badaczy, strategów, mediowców i wszystkich, którzy wpływają na efektywność działań rynkowych. Podczas prezentacji pokażę, jak konkretne KPI – od dystrybucji po mediowy zasięg – łączą się z celami biznesowymi. Zobaczysz, jak model pomaga mówić wspólnym językiem zarówno w organizacji, jak i we współpracy z zewnętrznymi partnerami. Dość już memów o wzajemnym niezrozumieniu. Niech przemówi MEM.

Tomasz Chmielewski
Marketing Manager
Bolton Polska
Od kilku lat odpowiada za strategię marketingową Bolton Polska oraz prowadzi zespół odpowiedzialny za marki Rio Mare, Meglio, Borotalco, UHU oraz Bison na polskim rynku. Członek zarządu Polskiego Organizacji Reklamodawców.
Współautor sukcesów marek w kategorii spożywczej (objęcie pozycji lidera rynkowego przez Rio Mare w kategorii tuńczyka) czy środków czystości (3-krotny wzrost udziałów marki Meglio w ciągu 4 lat i awans do TOP3). W wolnych chwilach autor bloga MarketingowiGeniusze.pl i analityk marketingowej rzeczywistości na LinkedInie. Entuzjasta pragmatycznego marketingu opartego na dowodach.
Wcześniej marketingowe kompetencje szlifował w takich firmach jak Biedronka, Kompania Piwowarska czy Unilever.
Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Marketing.