Location Intelligence – jak dane BIK odkrywają lokalny potencjał rynku
SCENA PARTNERSKA
11:20 WTOREK, 23 WRZEŚNIA
Pokażemy, jak dzięki danym statystycznym BIK można tworzyć precyzyjne profile społeczności zamieszkałej na małych regionach od siatki 250x250m po całe powiaty. Dowiesz się, gdzie są Twoi klienci, jakie mają możliwości finansowe i jak zmienia się ich siła nabywcza. Location Intelligence wspiera marketing, sprzedaż i planowanie lokalizacji, pozwalając trafniej podejmować decyzje biznesowe.

Pawel Wyborski
Lider obszaru Rozwoju AI i Biznesu Data Science
BIK
Ekspert w dziedzinie budowania nowoczesnych produktów i usług technologicznych opartych o dane, zaawansowaną analitykę i sztuczną inteligencję. Swoje ponad 20 letnie doświadczenie budował w branżach telekomunikacyjnych, e-commerce i finansowej, gdzie odpowiadał między innymi za realizację projektów z obszaru GenAI, Data Science, Customer Intelligence, Marketing Automation oraz Location Intelligence. Swoje doświadczenie budował jako przedsiębiorca współtworząc wiele firm min. Data Force Group, gdzie realizował liczne projekty doradcze w zakresie monetyzacji danych dla takich firm jak Orange, Polkomtel, Credit Agricole. W QuarticON, pełnił rolę CTO. W oparciu o chmurę, zbudował technologię wykorzystującą AI w czasie rzeczywistym do personalizacji i marketing automation dla e-commerce. Współpracował z głównymi sklepami internetowymi tj. LPP, Empik, 4F, CCC, Allegro, Euroagd, Sportvision, Zalando, Hepsiburada. Jest inżynierem i absolwentem informatyki na Politechnice Warszawskiej. Jako przedsiębiorca pełnił różne role w organizacjach zarówno po stronie IT jak i biznesu. Prelegent na licznych konferencjach branżowych w Polsce i za granicą w tym m.in. InfoShare, CEBIT, InternetBeta, DEC, eCommerce Expo. W BIK odpowiada za rozwój AI oraz produktów data science, w tym location intelligence.