„Mój pierwszy raz z Ejmi i dlaczego było warto?” Rozmowa kliencko-agencyjna o wywiadach moderowanych przez AI
AI Moderated Interviews, AI w praktyce, innowacje w badaniach, perspektywa kliencka, cases, Zymetria, AI&HI, human insights
SCENA PARTNERSKA
11:20 ŚRODA, 24 WRZEŚNIA
Moderowanie wywiadów przez AI – kusi, ale i rodzi obawy…
W dwugłosie kliencko-agencyjnym opowiemy o tym: jak to jest w praktyce realizować badanie z AIMI (AI Moderated Interview)
Jakie pytania rodzą się po obu stronach przed realizacją?
Co jest najbardziej ekscytujące w trakcie?
A co najbardziej cieszy na sam koniec procesu?
Wszystko co chcielibyście wiedzieć o Ejmi i nie boicie się zapytać o to!

Weronika Żołądek
User Data & Insight Project Manager
Ringier Axel Springer Polska
Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Warszawskim. Choć początkowo przekonana, że będzie działać w branży reklamowej, przypadek sprawił, że odkryła badania. I poszło – ta relacja trwa już ponad 15 lat. Jakościowo-ilościowe umiejętności zdobywała w agencjach badawczych i po stronie klienta. Ma doświadczenie w badaniach segmentacyjnych, trackingowych, testach konceptów i komunikacji, NPD, eksploracjach, ewaluacjach – gromadząc szeroką wiedzę na temat konsumenta, produktów i usług. Obecnie odpowiedzialna za badania marketingowe w Ringier Axel Springer Polska, gdzie wspiera m.in. strategów, brand managerów, produktowców. Pozyskuje wiedzę o użytkownikach i insighty przekładające się na rozwój istniejących marek oraz tworzenie nowych rozwiązań. Z oddaniem gra w Fortnite’a i czyta mangi z gatunku slice of life.

Kinga Giżycka
Szefowa Badań Ilościowych, Partnerka Zarządzająca
Zymetria
Do wykorzystania AIMI podchodzę z wielkim entuzjazmem, ciekawością i wnikliwością, ponieważ w nowych metodach badawczych widzę ogromny potencjał. Jako doświadczony praktyk zdaję sobie sprawę z wyzwań, które pojawiają się w raz z nową technologią. To człowiek musi pozostać w centrum zainteresowania i czuć się z tym bezpiecznie.

Joanna Paśnik
Szefowa Badań Jakościowych, Partnerka Zarządzająca
Zymetria
Z uwagą śledzi rozwój narzędzi AI w branży, a wraz z Zespołem testuje, sprawdza, optymalizuje i wdraża najnowocześniejsze narzędzia technologiczne. Zależy Jej na sensownym i etycznym korzystaniu z AI w badaniach oraz na rozsądnej i efektywnej synergii działań człowieka oraz używanego przez człowieka zaawansowanego narzędzia.