Nigdy więcej Modelowania Atrybucji! Inkrementalność i odpowiednia perspektywa czasowo – kluczowe czynniki aby pomiar efektywności był poprawny
MMM, Modelowanie Atrybucji, Inkrementalność, Short-term vs Long-term, Pomiar efektywności
HOW TO REACH
SESJA MODEROWANA
12:05 WTOREK, 23 WRZEŚNIA
Czy wiesz, że nawet 94% konwersji przypisywanych marketingowi mogłoby nastąpić bez podjęcia żadnych działań? W czasach rosnącej fragmentacji mediów i obsesji na punkcie krótkoterminowych wyników, tradycyjne modele atrybucji dają złudne poczucie kontroli, prowadząc do błędnych decyzji inwestycyjnych. Podczas wystąpienia odkryjemy, jak inkrementalność staje się kluczowym elementem w gąszczu danych marketingowych, pozwalając precyzyjnie określić rzeczywisty wpływ kampanii na wyniki biznesowe. Przedstawimy praktyczne narzędzia i metody, które pozwolą Ci równoważyć perspektywę krótko- i długoterminową, udowadniając, że marketing to strategiczna inwestycja, a nie koszt. Zainspirujesz się case studies marek, które z sukcesem wdrożyły holistyczne podejście do pomiaru efektywności. Z prezentacji dowiesz się, jak przekonać decydentów do długoterminowego myślenia i wdrożyć kompleksowe podejście do efektywności, które przyniesie Twojej marce realny, mierzalny wzrost.
Jarosław Dejneka

Data Analytics Lead CEE
Choreograph (GroupM)

Związany z GroupM od 20 lat. Do 2024 roku, jako Managing Partner w EssenceMediacom Poland, odpowiadał za warszawski dział Business Science, odpowiadając za obszary takie jak badania, ekonometria, data science, analityka i business intelligence. W tym czasie rozwijał narzędzia zwiększające efektywność działań mediowych, budując warszawski oddział jako jedno z czterech globalnych Centers of Excellence EssenceMediacom. Obecnie pełni funkcję Data Analytics Lead CEE w Choreograph, gdzie odpowiada za narzędzia i badania efektywności, a także rozwój oferty Data&Tech dla wszystkich klientów GroupM. Prelegent na konferencjach m.in. Forum IAB, INSUMMIT, PTBRiO, VideoWars i Multiscreen Day.
Joanna Makolądra

Econometrics Director
Choreograph (GroupM)

W Choreograph / GroupM opiekuje się zespołem Ekonometrii, jednym z najbardziej zaawansowanych na świecie w tej dziedzinie, rozwijając jednocześnie ofertę oraz nowy biznes. Wcześniej odpowiadała za analogiczny obszar w Publicis Groupe Poland/YOTTA. Ekspertka z ponad 13-letnim doświadczeniem analitycznym, specjalizująca się w modelowaniu marketing mix, doradztwie analitycznym oraz projektowaniu innowacyjnych i efektywnych rozwiązań analitycznych, przynoszących wymierne korzyści klientom. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na konferencjach branżowych oraz podczas wystąpień wewnętrznych (spotkania, szkolenia i webinary dla klientów).