
Data Analytics Lead CEE
Choreograph (WPP Media)
Związany z WPP Media od 20 lat. Do 2024 roku, jako Managing Partner w EssenceMediacom Poland, odpowiadał za warszawski dział Business Science, odpowiadając za obszary takie jak badania, ekonometria, data science, analityka i business intelligence. W tym czasie rozwijał narzędzia zwiększające efektywność działań mediowych, budując warszawski oddział jako jedno z czterech globalnych Centers of Excellence EssenceMediacom. Obecnie pełni funkcję Data Analytics Lead CEE w Choreograph, gdzie odpowiada za narzędzia i badania efektywności, a także rozwój oferty Data&Tech dla wszystkich klientów GroupM. Prelegent na konferencjach m.in. Forum IAB, INSUMMIT, PTBRiO, VideoWars i Multiscreen Day.

Econometrics Director
Choreograph (WPP Media)
W Choreograph / WPP Media opiekuje się zespołem Ekonometrii, jednym z najbardziej zaawansowanych na świecie w tej dziedzinie, rozwijając jednocześnie ofertę oraz nowy biznes. Wcześniej odpowiadała za analogiczny obszar w Publicis Groupe Poland/YOTTA. Ekspertka z ponad 13-letnim doświadczeniem analitycznym, specjalizująca się w modelowaniu marketing mix, doradztwie analitycznym oraz projektowaniu innowacyjnych i efektywnych rozwiązań analitycznych, przynoszących wymierne korzyści klientom. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na konferencjach branżowych oraz podczas wystąpień wewnętrznych (spotkania, szkolenia i webinary dla klientów).