O tym, jak Żabka stała się domem mediowym
#retailmedia #RMN #żabka #ads #media #case_studies #badania #sprzedaż #shopper #data #dane_zakupowe #on-site #off-site #formaty #digital_sinage #żappka #żappsy #domy_mediowe
HOW TO REACH
SESJA MODEROWANA
12:25 WTOREK, 23 WRZEŚNIA
Płatki na śniadanie, przekąski do Netflixa i kampanię sprzedażową na Q4. W Żabce kupimy dziś dosłownie wszystko. Żabka Ads jest drugą – po Allegro – najbardziej znaną siecią retail media w Polsce. Od powstania w grudniu 2024 zrealizowaliśmy kilkadziesiąt kampanii, zarówno dla marek endemicznych (z branży foodowej) oraz nie-endemicznych („spoza” branży foodowej, m.in. technologii, finansów, streamingu). Czas na ich praktyczny przegląd. Poza usecase’ami podzielimy się shopperowymi insightami od 14 mln aktualnych klientów Żabki i wskazówkami, jak tę wiedzę wykorzystać w projektowaniu kampanii.
Mateusz Cukierski

Founder + Strategy Director
Sweetspot

Strateg i założyciel agencji strategicznej Sweetspot. Głęboko wkręcony w popkulturę. W pracy łączy analizę marketingowo-komunikacyjną z głębokim zrozumiem kontekstu społeczno-kulturowego. W przeszłości pracował dla największych sieciowych i lokalnych agencji reklamowych, m.in. Przestrzeń (jako dyrektor strategii), VML, Grey, Dentsu/Isobar. Ma na koncie ponad 110 nagród branżowych, w tym 13x Effie (m.in. Złoto, Euro Effie, Long-Term), 7x Cannes Lions, 44x KTR, 20x Innovation, 8x MIXX Awards. Kilkukrotny juror konkursów branżowych organizowanych przez SAR (Young Creatives, KTR, Effie). Członek PTBRiO.
Magdalena Wójcik

Ads Growth Manager
Żabka Polska

Odpowiedzialna za rozwój produktu Żabka Ads. W przeszłości kierowała departamentem zakupu mediów ATL & digital w CCC oraz pracowała jako head of advertising revenue i dyrektorka zakupów i sprzedaży w eobuwie.pl, Modivo. W latach 2020-2021 pełniła funkcję dyrektorki marketingu Erli.pl, przez prawie cztery lata pracowała w Wedding.pl jako director of strategic partnerships & digital marketing projects i w Allegro jako marketing manager.