Od insightu do efektów: digitalowa kampania launchowa YoPRO przy wsparciu AI
attention, dane i efektywność, Predictive AI w marketingu, optymalizacja kreacji
KOMUNIKACJA
SESJA MODEROWANA
12:25 ŚRODA, 24 WRZEŚNIA
Wystąpienie zabierze uczestników w podróż przez proces powstawania digitalowej kampanii launchowej marki YoPRO – funkcjonalnych jogurtów wysokobiałkowych od Danone. Kampania powstała we współpracy z Teads jako część szerokiego media mixu, a jej wyróżnikiem była precyzyjna optymalizacja kreacji oparta na danych i predykcyjnej analizie AI (Neurons). Pokażemy, jak zrozumienie mechanizmów działania uwagi konsumenta wpłynęło na dobór formatów, układ treści i dostosowanie strategii do środowiska in-read outstream. Opowiemy o decyzjach kreatywnych, które przełożyły się na konkretne efekty: od zapamiętywalności przekazu, po rozpoznawalność marki sięgającą ponad 40% po zaledwie kilku miesiącach obecności na rynku. To prezentacja dla tych, którzy chcą zobaczyć, jak AI może w praktyce wesprzeć skuteczność kampanii – jako ważna cegiełka w znacznie większej komunikacyjnej układance.
Justyna Żak

Industry Director
Teads Polska

Od kwietnia 2024 związana z Teads. Jako Industry Director odpowiada za rozwój kluczowych klientów, w tym JBP. W przeszłości związana z platformą TikTok Polska, gdzie pracowała jako business partnership manager. We wcześniejszych latach była zatrudniona na stanowiskach sprzedażowych m.in. w Httpool Polska, Ströer Media, jak i w Biurze Reklamy TVP.
Jakub Łagoda

Brand Manager YoPRO
Grupa Spółek DANONE

Jakub jest niezależnym, zorientowanym na cele specjalistą z doświadczeniem w rozwijaniu marek. W swojej karierze zarządzał kampaniami marketingowymi, takimi jak Ptasie Mleczko® we współpracy z Costa Coffee, współpracą z Andrzejem Mleczko oraz wprowadzeniem marki YoPRO na polski rynek. Specjalizuje się w strategii komunikacji, odkrywaniem potrzeb klienckich, rozwojem produktu, zarządzaniu relacjami z klientami oraz wykorzystaniu narzędzi AI w codziennej pracy. Jego pasje to psychologia, mindfulness i marketing w nowych mediach.